افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه بهترین پیش غذاهای بند انگشتی را درست کنید

ghazahaye-angoshti

بهترین پیش غذاهای بندانگشتی برای مهمانی آنهایی هستند که آسان و سریع آماده و سرو می شوند. غذاهایی از بال مرغ پخته شده با سس کچاپ گرفته تا چیپس های خانگی به همراه ترشی و یا حتی پنیر خامه ای. پس به مهمانانی که می خواهید دعوت کنید فکر کنید و ببینید که بهتر است چه چیزی را برایشان درست کنید.

پیش غذا قبل از غذای اصلی سرو می شود و در حقیقت باعث باز شدن اشتها می شود. بهتر است از مواد مغذی و نه شکم پر کن استفاده کنید. بهتر است که پیش از غذا چند نوع باشد تا خود مهمان یکی را انتخاب کند و دیگر نگران سیر شدن قبل از غذای اصلی نباشد. اگر مهمانی شام ترتیب داده اید، نباید با اسنک، مهمانان را قبل از غذای اصلی کاملا سیر کنید.

 

پیش غذاها چند دسته اند. می توانید پیش غذاهایی سالم و یا اینکه دسر مانند که بسیار خوشمزه هستند و البته سنگین تر، درست کنید. البته می توانید با ترکیب همین غذاهای بند انگشتی، یک غذای کامل و یا اصلی را ترتیب دهید. میزبان باید فضا و تم مهمانی را در نظر گرفته و سپس نوع خوراک خود را برای مهمانی انتخاب کند.

 

مهمانی کودکان باید اسنک های جالب و خوراکی های کوچک داشته باشد. کودکان کم سن و سال تر غذاهایی که جلوه فانتزی دارند را بیشتر دوست دارد و نوجوان ها بیشتر تکه های پیتزا و یا ساندویچ را ترجیح می دهند. توجه داشته باشید که سلامت غذا بسیار اهمیت دارد.

 

بهتر است پیش غذا را به مقدار بیشتری درست کنید، چرا که مهمانان پیش غذا را بیشتر دوست دارند. معمولا می گویند که به ازاء هر مهمان، سه تا چهار پیش غذا باید آماده کرد. بهتر است پیش غذا را در ظرف های کوچک تر سرو کنید تا مهمانان بیش از اندازه پیش غذا نخورند.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *