افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه بفهمیم آمادگی داشتن رابطه واقعی را داریم یا نه ؟

 

 

چه در گفتگوها و چه در رفتاری که دارند نمی‌توان فهمید آیا قادرند وارد یک رابطه حقیقی شوند یا نه، یعنی گیج‌کننده هستند. این‌که واقعا از یک رابطه چه می‌خواهند گنگ و نامشخص است. در مورد خواسته‌های‌شان شفاف نیستند و همین عدم وضوح، آنها را از چنین روابطی دور نگه می‌دارد.

 

بگذارید برای‌تان نشان دهم، همه ما از یک رابطه چیزی می‌خواهیم. اما بعضی‌ها چیزی پیش‌بینی نشده و کمتر توافق شده نسبت به توقعات عمومی و رایج می‌خواهند. مهم است علائم خاصی را که می‌تواند نشان دهد طرف مقابل توقعی بیشتر از حدنرمال ندارد بشناسیم. چنین آگاهی به ما در اجتناب از ناامیدی کمک خواهد نمود.

  1. در روابط‌شان پیشرفت تدریجی ندارند

یک رابطه مانند یک گیاه است که باید برای رشد تغذیه شود. این تغییر تدریجی است که وجب استحاکم و اطمینان رابطه می‌شود. اگر شخصی رابطه را مانند یک روند تکاملی یا تدریجی نبیند، و نتواند برای پیشبرد رابطه به‌سمت بلوغ، انرژی صرف کند، روشن است که آمادگی رابطه واقعی را ندارد.

  1. بیشتر ترجیح می‌دهند چیزی بگیرند تا چیزی بدهند

آنها همیشه دنبال چیزی هستند یعنی چیزی که بتواند نفعی به آنها برساند، در رابطه‌شان دنبال گرفتن هستند و خودشان چیزی برای ارائه ندارند. آنها واقعا نمی‌خواهند هیچ نوع ازخودگذشتگی داشته باشند که باعث مصرف کردن‌شان شود یا درگیر و مسئول‌شان کند. افزودن چیزی به رابطه تحلیل‌شان می‌برد درحالی‌که گرفتن چیزی از رابطه به آنها احساس کنترل می‌دهد.

  1. در گذشته روابط عالی و جالبی نداشتند

بگذارید به آینه نگاه کنند و به شما بگویند که چه می‌بینند. احتمالا به شما خواهند گفت آنقدر روابط سطحی و موقتی داشته‌اند که واقعا نمی‌توانند به شما بگویند یک رابطه حقیقی چه معنایی دارد. روابط گذشته‌شان چه سطحی بوده باشد و چه با شکست مواجه شده باشد، آنها برای ایجاد یک رابطه موفق انرژی خاصی صرف نکرده‌اند.

  1. گیج کننده هستند

چه در گفتگوها و چه در رفتاری که دارند نمی‌توان فهمید آیا قادرند وارد یک رابطه حقیقی شوند یا نه، یعنی گیج‌کننده هستند. این‌که واقعا از یک رابطه چه می‌خواهند گنگ و نامشخص است. در مورد خواسته‌های‌شان شفاف نیستند و همین عدم وضوح، آنها را از چنین روابطی دور نگه می‌دارد.

  1. بارها و بارها آزرده شده‌اند

این یک پرچم قرمز است. آزرده‌شدن، دغدغه‌ی تعهد و ایجاد اطمینان را ازآنها می‌گیرد زیرا دیده‌اند درد خرج کردن احساس و عاطفه و ازدست دادن آن در انتهای روز، واقعا سخت است. ترجیح می‌دهند فقط دراین فضایی محافظه‌کارانه ، در رابطه بازی کنند و از نوع حقیقی آن دور بمانند.

  1. از خانواده و دوستان شما دوری می‌کنند

آنها دوستان یا خانواده شما را به‌عنوان عواملی می‌بینند که بیانگر تعهد و مسئولیت است، همان چیزی که واقعا آمادگیش را ندارند. آنها از ملاقات با کسانی که به شما نزدیک و صمیمی‌اند اجتناب می‌کنند.

  1. تقاضاهای غیرضروری دارند

می‌توانید بگویید آنها کمال‌گرا هستند یا درمورد لحظات خوبی که می‌تواند در رابطه شما بوجود بیاید غر می‌زنند و حواس شما را پرت می‌کنند. آنها واقعا می‌خواهند و انتظار دارند شما درهمه چیز کامل باشید و موقعیت‌های پیرامون رابطه‌تان هم کامل و بی‌نقص باشد.

  1. انگشت روی جنبه‌های منفی بودن در یک رابطه می‌گذارند

آنها جنبه‌های مثبت یک رابطه واقعی را نمی‌بینند و با دوستان، خانواده و افراد موردعلاقه‌شان، برضد آن صحبت می‌کنند. ظاهرا عمق و معنای یک رابطه حقیقی را درک نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند درموردش منفی صحبت کنند.

  1. درمورد اعتماد به دیگران مشکل دارند

آنها نمی‌توانند به دیگران اعتماد کنند، مخصوصا به احساسات و عواطف‌شان. این افراد احساس می‌کنند طرف مقابل‌شان در رابطه، ممکن است در پی خیانت و آزارشان باشد، بنابراین سعی می‌کنند با احتیاط بازی کنند و پشت لفافه‌ای از سواعتماد و ناباوری پنهان شوند.

  1. می‌خواهند آزاد باشند

دوست دارند آزاد باشند و از آزادی‌شان حفاظت می‌کنند و نمی‌خواهند آزادی و استقلال‌شان توسط هرکس دیگری مختل شود. در پایان روز، چیزی که برای‌تان می‌ماند این است که این علائم را شناسایی کنید و بتوانید به چنین فردی فضایی که لازم دارد را بدهید.

نظر شما چیست؟ چه نشانه‌های دیگری را به عنوان عدم آمادگی فرد مقابل برای شروع یک رابطه سالم در نظر دارید؟

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *