افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چند ماه بعد سقط حاملگی مجاز است

34818

خیلی از خانم ها سوال می کنند پس از سقط چند ماه بعد مجدد می توانیم باردار شویم بخوانید در این جا اطلاعاتی در مورد چند ماه بعد سقط حاملگی مجاز است  با جزئیات در ادامه مطلب .

محققان اعلام کردند: زنانی که یک نوبت سقط جنین داشته ‌اند، لازم نیست برای دوباره باردار شدن صبر کنند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان منطقه علوم پزشکی تهران، نتایج تحقیقات بر روی ۳۰ هزار زن نشان می ‌دهد؛ بارداری مجدد در مدت ۶ ماه بعد از سقط، بیشترین شانس بارداری سالم را به دنبال دارد.

متخصصان معتقدند؛ این نتایج که در نشریه پزشکی انگلیسی (British Medical Journal) چاپ شده به آن ها در جهت اطمینان بخشی و راهنمایی بیماران شان کمک می ‌کند.

محققان در این مطالعه اطلاعات شرکت ‌کنندگان را در سال ‌های ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۰ بررسی کردند و دریافتند زنانی که مدت ۶ ماه بعد از سقط جنین ‌شان دوباره باردار شدند با کمترین خطر سقط مجدد، زایمان زودرس و بارداری نابجا مواجه شده بودند. به علاوه تعداد نوزادان با وزن کم به هنگام تولد و سزاریننیز در این گروه از زنان کمتر گزارش شد.

بر اساس آمار موجود، از هر ۵ مورد بارداری یک مورد قبل از ۲۴ هفتگی سقط می شود.

دکتر سهینی باتاچاریا، سرپرست این گروه تحقیقاتی گفت: دستورالعمل فعلی سازمان جهانی بهداشت صبر کردن به مدت حداقل ۶ ماه را توصیه می‌ کند.

وی معتقد است: تاخیر در بارداری مجدد در مورد زنان با سنین بالاتر که در معرض خطر بیشتری برای سقط جنین هستند می ‌تواند شانس بارداری را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

دکتر باتاچاریا گفت: تنها دلیل قابل قبول برای تاخیر در بارداری عوارض احتمالی مانند عفونت ‌ها است.

 

خانم ها حتما این مدت بارداری را بعد سقط رعایت کنید تا بارداری بعدی بارداری سالم باشد .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *