افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چند سوال و جواب در مورد کرم پودر

ar4-4182

انتخاب کرم پودر مناسب صورت شما کمی سخت است امروز تصمیم داریم بیان کنیم هنگامی که برای خرید کرم پودر میروید به چه نکاتی توجه کنید تا کرم پودرخوبی را انتخاب کنید

کرم پودر خوب کدام است
به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد و بعد از این تکنیک‌های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید. این ماده آرایشی مهم‌ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با استفاده از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می‌توانید جوش‌ها و لکه‌های پوستیتان را بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی‌شود. این ماده آرایشی می‌تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی‌خوابی دیده میشود یک کرم پودر خوب می‌تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند.

 

چگونه کرم پودر طبیعی به نظر برسد؟
کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فک شما از بین برود. بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این کار باعث می‌شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌تر شده و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

 

هنگام خرید کرم پودر به چه مواردی توجه کنید؟
کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده شود، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید، هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید ۳رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده می‌شود یا نه؟ اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشد.

در باره کرم پودر نکاتی وجود دارد که البته ما در آینده بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *