افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خواص گلابی برای لاغری

138204966728

 

همیشه راه های زیادی برای لاغری وجود دارند از جمله ورزش و رژیم کم غذایی اما بعضی مواد غذایی و میوه ها هم هستند که مصرف آنها در بدن چربی سوزی می کند یکی از این میوه ها گلابی است

 

 در این مطالعه پزشکان دانشگاه دولتی ایالت لوئیزیانا آمریکا اظهار داشتند: افرادی که به طور مرتب میوه گلابی را در رژیم غذایی‌شان می‌گنجانند سایز دور کمر کوچکتری دارند. علاوه بر این، این افراد نسبت به کسانی که این میوه را در رژیم غذایی خود قرار نمی‌دهند، ۳۵ درصد کمتر به چاقی مبتلا هستند.
دکتر «کارول او نیل» نویسنده ارشد این مطالعه گفت: رابطه میان مصرف گلابی و کاهش وزن بدن قابل توجه است. در این بررسی مشاهده کردیم دریافت فیبر خوراکی موجود در این میوه می‌تواند محرکی برای کاهش وزن باشد.
در طول این مطالعه رابطه بین مصرف گلابی تازه با دریافت مواد مغذی، کیفیت رژیم غذایی، دسترسی به مواد مغذی و فاکتورهای خطرزای بیماری‌های قلبی عروقی در افراد بزرگسال بررسی شد و نتایج تن نشان داد: افرادی که به طور مرتب گلابی مصرف می‌کنند، عادات غذایی سالم‌تری دارند. همچنین مصرف این میوه موجب می‌شود بخشی از نیاز افراد به ویتامین‌های C، فیبر خوراکی، منیزیم و پتاسیم تامین شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *