افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چطور خیلی سریع سطح انرژی بدن را بالا ببریم

1

  • حرکت کنید و از حرکات کششی نیز استفاده نمایید. این حرکات به شما کمک می‌کند سطح انرژی خود را سریعا بالا ببرید. برخی از حرکات یوگا می‌تواند با افسردگی و اضطراب نیز مبارزه کند.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد ۱۱ کاری صحبت کنیم که می‌تواند سطح انرژی بدن شما را افزایش دهد و با خواب آلودگی مبارزه نماید.

به چیزهایی که رنگ قرمز دارند نگاه کنید:

سعی کنید در منزل و محل کار خود از مواردی که دارای رنگ قرمز روشن هستند استفاده کنید. مثلا می‌توانید از کارهای هنری و یا گل‌های قرمز رنگ استفاده کنید . زمانی که حالت خواب آلودگی دارید به این موارد نگاه کنید. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که نگاه کردن به رنگ قرمز می‌تواند برای ایجاد تمرکز مفید باشد .

آدامس بجوید

زمانی که احساس می‌کنید سطح انرژیتان در حال کاهش و افت است، یک آدامس بردارید و شروع به جویدن نمایید . این یک روش ثابت شده برای مبارزه با حالت خواب آلودگی در طول روز است.

یک چرت کوتاه بزنید:

اگر می‌توانید روزانه ۱۵ دقیقه دراز بکشید و چشمان خود را ببندید . همین امر موجب می‌شود که بدنتان سطح انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌های مختلف را تامین کند. فقط مطمئن شوید که بیشتر از ۳۰ دقیقه نخوابید زیرا باعث می‌شود حالت خواب آلودگی و کسالت داشته باشید .

حرکت کنید:

حرکت کنید و از حرکات کششی نیز استفاده نمایید. این حرکات به شما کمک می‌کند سطح انرژی خود را سریعا بالا ببرید. برخی از حرکات یوگا می‌تواند با افسردگی و اضطراب نیز مبارزه کند.

صاف بنشینید :

بر اساس مطالعات انجام شده در سان فرانسیسکو، دانش آموزانی که نشستن صحیح و درستی نداشتند بیشتر حالت خواب آلودگی و کسالت در آن‌ها دیده می‌شد. سعی کنید به هنگام کار و یا در منزل صاف بنشینید.

بیرون بروید:

آیا شما هم جزو افرادی هستید که بیش‌تر از هشت ساعت در روز به صفحه نمایش رایانه نگاه می‌کند؟؟ پس نباید در مورد خستگی و کسالتتان شگفت زده باشید . برای اینکه از شر نورهای موجود در صفحه نمایش خلاص شوید، به بیرون بروید . اینکار باعث می‌شود هوشیاری بهتری داشته باشید .

یک فیلم سرگرم‌کننده و کمدی تماشا کنید:

هیچ کس به هنگام تماشای یک فیلم سرگرم کننده وجالب به خواب نمی‌رود. پس سعی کنید در زمان بیکاری، یک فیلم کمدی و سرگرم‌کننده تماشا کنید. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که خندیدن باعث می‌شود بیشتر بیدار بمانید .

حرارت را کمتر کنید:

زمانی که احساس خستگی می‌کنید، حرارت اتاق را چند درجه کمتر کنید. اینکار از خوابیدن شما جلوگیری می‌کند.

نور و روشنایی اتاق را بیشتر کنید:

زمانی که احساس خواب آلودگی می‌کنید، سعی کنید نور اتاق را بیشتر کنید و یا اینکه پرده‌ها را کنار بزنید و پنجره‌ها را باز کنید. قرار گرفتن در معرض نور می‌تواند با احساس خواب آلودگی شما مبارزه کند.

بادام بخورید:

آجیل‌ها حاوی مینزیم هستند و همین ماده به بدن شما کمک کند ، گلوکز بیشتری تجزیه کند. بهتر است از بادام خام و بدون نمک به عنوان میان وعده استفاده کنید.

حرکات موزون انجام دهید:

حرکات موزون و انجام حرکات ایروبیک می‌تواند سطح انرژی بدن شما را به سرعت افزایش دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *