افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چشم ها سرنخ ها و هشدار هایی در رابطه با پیری ارائه میکنند

یک مطالعه جدید نشان داده است که چشمان میتوانند سن فرد را نشان دهند.

تحقیقات نشان داده اند که میتوان در رابطه با سن افراد از روی نگاه کردن به داخل چشمان و اطراف آنها حدود سنی را تعیین نمود این مطلب درژورنال آکادمی چشم پزشکان امریکا به چاپ رسیده است.

ew

۴۷ بالغ جوان در مطالعه شرکت داشتند هر کدام از آنها  که چهره پیرتری در مانیتور کامپیوترداشتند توسط کامپیوتر مورد تجزیه و تحلیل قرار میگرفتند.  کامپیوتر مجهز به نرم افزاری بود که با بازگشت به عقب قابلیت رد گیری از چشمان و آنالیز جهت گیری چشمان  آنها و در حرکات و نگاه به یک جهت خاص و مدت زمان آن حرکات و نگاه را داشت.

افتالمولوژیست ها و همکاران آنها متوجه شدند افراد جوان  ارزیابی میزان چین اطراف چشم و بدنبال آن پیشانی و چین بینی سن را ارزیابی نمود . ناحیه اطراف چشمان از شایعترین نواحی منتخب برای ارزیابی میزان خستگی بعد از چین بینی و پیشانی است

نواحی چشم و ابرو و پلک پایین شایعترین نواحی مورد بررسی برای ارزیابی میزان خستگی و سن است. محققین میگویند افراد جوانی با چین استاتیک تصاویر دو بعدی از چین های قدیمی تر در مقایسه با  تصاویر ویدئویی و زنده نتوانستند متوجه شوند چند ماه زمان نیاز است تا  هر یک از چروکهای ناشی ازسن و خستگی پدیدار شوند.

از طرف دیگر ممکن است یافته ها در شرکت کنندگان مسن تر متفاوت باشد .

شرکت کنندگان در مطالعه متوسط سنی ۲۱ سال داشتند در اولین قسمت مطالعه شرکت کنندگان با یک تصویر دیجیتال از چهره فرد مسن تر در مانیتور برای ۵ ثانیه مواجه میشدند قبل از انکه سن آن فرد را در تصویر تخمین بزنند .

همان ۴۸ تصویر صورت مجددا برای ۵ ثانیه هر مرتبه نشان داده میشدند ولی در وجه متفاوتی برای ارزیابی چروک ناشی از سن.

محققان نتیجه گرفتند ناحیه چشم بهترین و مهمترین ناحیه برای ارزیابی میزان خستگی و افزایش سن می باشد و به همین دلیل جراحی زیبایی چشم ممکن است روش موثرو مناسب برای بازگرداندن جذابیت و جوانی به فرد و از بین بردن ظاهر پیر و خسته فرد است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *