جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



چربی های پشت را با این راهکارها آب کنید

چربی های پشت را با این راهکارها آب کنید

  • اگر جدا می‌خواهید چربی‌های‌تان محو شود، باید به شکل جدی به تمرینات هوازی بپردازید. شما پنج بار در هفته، هر بار ۶۰ دقیقه تمرین کنید. برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید می‌توانید تمرینات اینتروال را هم در دستور کار قرار دهید.

وجود برآمدگی در پشت خیلی جالب به نظر نمی‌رسد. اما با اندکی تلاش می‌توانید با از بین بردن این چربی‌ها احساس بهتری داشته باشید. اگر نمی‌شود تضمینی برای آب‌شدن چربی‌های بخش‌های مشخصی قائل شد، اما این توصیه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا زودتر از شر چربی‌ها خلاص شوید.
تمرینات هوازی
اگر جدا می‌خواهید چربی‌های‌تان محو شود، باید به شکل جدی به تمرینات هوازی بپردازید. شما پنج بار در هفته، هر بار ۶۰ دقیقه تمرین کنید. برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید می‌توانید تمرینات اینتروال را هم در دستور کار قرار دهید. با انجام این تمرین بدن شما بیش از ۲۰۰ کالری می‌سوزاند، حتا وقتی که استراحت می‌کنید یا خوابید.
روی سفت‌کردن عضلات تمرکز کنید
حرکت‌هایی را به ورزش‌تان اضافه کنید که پشت و شانه‌تان را می‌تراشند و باعث می‌شوند عضلات زیر چربی‌ها بیرون بزند.
یوگا تمرین کنید
تمرینات قوی باکیفیت و تمرینات هوازی مفیدند، اما یوگا هم می‌تواند چربی‌های پشت‌تان را بسوزاند.
هوشمندانه‌تر غذا بخورید
در نبرد با چربی‌های پشت‌تان، انتخاب غذاهای سالم‌تر ضروری است. برای صبحانه، ناهار، شام و حتا میان وعده‌ها، غذاهای چربی‌سوز بخورید.

 

منبع : الو دکتر

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)