افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چربی بسوزانید با مصرف سبزیجات ترش

91948617.000_2__600x450

محققان علم تغذیه بیان کرده اند برای چربی سوزی بدن خوراکی های زیادی وجود دارد که یکی از آنها چربی بسوزانید با مصرف سبزیجات ترش بخوانید اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب .

کلم ترش یا سبزیجات ترش خواص سلامتی فراوانی همچون تقویت گوارش، پیشگیری از سرطان، حمله مغزی، حمله قلبی و مشکلات قلبی عروقی دارند که به طور علمی اثبات شده است.
کلم ترش یا همان سبزیجات ترش خواص پروبیوتیک دارد و علت آن فرآیندی است که مزه آن ترش می‌شود و تخمیر طبیعی آن باعث می‌شود باکتری‌های خوبی در دستگاه گوارش بوجود آید به همین علت توصیه می‌شود به منظور بازیابی باکتری‌های مفید و سالم در روده‌ها، آن را بعد از فرآیند‌های درمانی آنتی‌بیوتیکی مصرف کنید.
این سبزی سرشار از ویتامین ث است و از بیماری‌هایی که بر اثر کمبود ویتامین ث در بدن بوجود می‌آید به شدت جلوگیری می‌کند. گفته می‌شود که مصرف غذاهای تخمیرشده همچون سبزیجات ترش در فرآیند کاهش وزن به خصوص در ناحیه شکم، باسن و ران بسیار موثر است.
غذاهای تخمیرشده متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و از تورم و التهاب اندام‌های داخلی و خارجی بدن جلوگیری می‌کند و به همین دلیل حتی از چاقی‌های ظاهری نیز جلوگیری می‌کند. سبزیجات ترش محتویاتی دارد که از باریک شدن رگ‌ها و تنگ شدن شریان‌های بدن جلوگیری می‌کند و آنزیم‌های آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی را فعال می‌کند، به همین علت خطر حمله‌های قلبی و عروقی را به شدت کاهش می‌دهد.
علاوه بر این سبزیجات ترش حاوی موادی با خواص ضد سرطانی است و به همین دلیل می‌تواند از سرطان جلوگیری کند و در صورت ابتلا آن را مهار یا متوقف کند. این نوع سبزی به علت داشتن مواد معدنی و ویتامین K در استحکام و تقویت استخوان‌ها نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
برای تهیه آن در خانه می‌توانید ۲ عدد کلم سبز را با دو قاشق نمک دریایی تصفیه‌شده ترکیب کنید و سپس همه موارد را در ظرفی بزرگ بریزید و با دست آن‌ها را هم بزنید تا یک دست شود و ساختار سلولی‌اش شکسته شود. به محض شکسته شدن ساختار سلولی کلم سبز، مایعی از آن خارج می‌شود که می‌توانید از کلم و مایعش استفاده کنید.

 

پزشکین : چربی بسوزانید با مصرف سبزیجات ترش

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *