افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چرا پشت پا و پلک ورم می کند

چرا پشت پا و پلک ورم می کند

14411710310139981772421891461821018146213240

گاهی پیش می آید که پلک و یا پشت پای شما دچار تورم می شود ، تحقیقاتی روی این ورم در این نقاط بدن انجام شده که در این جا به طور کامل بیان می کنیم گفته متخصصان را درباره این که چرا پشت پا و پلک ورم می کند .

علی نوبخت رییس انجمن اهدا عضو ایران با بیان این که علائمی همچون ورم پا و پشت پلک‌ها نشان‌دهنده مشکلات کلیوی هستند، گفت: با توجه به این که بیماری‌های کلیه اساسی هستند و حیات فرد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند باید افراد نسبت به علائمی که نشان دهنده مشکلات کلیوی هستند اطلاعات و آگاهی کافی داشته و نسبت به بررسی آنها توجه لازم را داشته باشند.
دکتر نوبخت ادامه داد: علاوه بر علائم ذکر شده علائم دیگری همچون افزایش فشارخونی که همراه با سردرد باشد، تغییر در رنگ ادرار یا دفع ادرار همراه با خون و همچنین درد پهلو با استفراغ و… زنگ خطرهایی است که باید به آنها توجه نمود و به پزشک متخصص مراجعه نمود.
وی در ادامه افزود: همچنین کسانی که در خانواده سابقه بیماری‌های کلیوی دارند، دیابتی‌ها، افراد مبتلا به فشارخون، افرادی که از قرص‌های مسکن و اعصاب و … زیاد استفاده می‌کنند باید به پزشک مراجعه و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا از دچار شدن به مشکلات کلیوی خودداری کنند.
وی در رابطه با تأثیر هوای آلوده در بروز و تشدید مشکلات کلیوی نیز گفت: هوای آلوده علاوه بر هزار و یک خطری که برای سلامتی به وجود می‌آورد به دلیل سرب موجود آن برای کلیه نیز مشکلات را به همراه دارد.
پزشکین : چرا پشت پا و پلک ورم می کند

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *