افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چرا پسرها ازدواج با زنان بزرگتر از خود را بیشتر دوست دارند ؟

 

  • Beth Portolese یک زن نیویورکی است که وبسایتی را برای مردان و زنان بالاتر از ۵۰ سال راه‌اندازی کرده است. او می‌گوید که زنان مسن‌تر جرات این را دارند که شما را بفهمند و ببخشند. و این چیزی است که زنان جوان‌تر معمولا انجام نمی‌دهند. یک مساله این است که “رابطۀ جنسی اهمیت کمتری برای آنها دارد.” همه اینها باعث می‌شود که آنها شرایط طرف مقابل خود را درک ‌کنند و همه چیز را به خود نسبت ندهند. آنها واقعا مسائل را شخصی نکرده و بدون پیش داوری آنها را بررسی می‌کنند.

آیا فکر می‌کنید ازدواج با زنان جوان برای شما راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر است؟ پس نظر کارشناس روابط زناشویی Ken Solin با شما متفاوت است. او در مورد روابط خود اینطور گفته است: “من از تجارب دوستی خود با زنان جوان‌تر نفرت دارم. ما نقاط تفاهم چندانی با یکدیگر نداشتیم. طبق نظر او زنان جوان‌تر شوخی‌های شما را متوجه نمی‌شوند و فاقد مهارت‌های لازم برای حفظ یک رابطۀ عمیق و پر معنا هستند. در مقابل زنان پا به سن قوی‌تر هستند، این قدرت را در شرایط سخت از دست نمی‌دهند و با کوچک‌ترین مشکلی جا نمی‌زنند.

به نقل از هافینگتن پست ، اما واقعا چرا زنان بزرگتر به عنوان انتخاب‌های بهتر برای رابطه شناخته می‌شوند؟ چه چیزی آنها را این چنین جذاب می‌کند؟ در نتیجۀ صحبت با کسانی که در این زمینه تجاربی داشته‌اند به این نتیجه رسیدیم که حداقل ۵ دلیل برای این موضوع وجود دارد:

۱. آنها خودشان را می‌شناسند

به گفتۀ Dan Collins، یک نویسندۀ آمریکایی، زنان پا به سن بیشتر بر خود تسلط دارند و تنها برای اینکه خلاء وجودی خود را پر کنند به دنبال مردان راه نمی‌افتند. این زنان فهمیده‌اند که چه دوست دارند و چه دوست ندارند. بنابراین قرار نیست زمان زیادی را به آزمون و خطا با آنها سپری کرد. آنها تلاش نمی‌کنند مشکل هر چیزی را ببینند. البته این موارد کاملاً طبیعی است زیرا با افزایش سن، اگر باهوش باشیم، به تدریج می‌فهمیم چه کسی هستیم و واقعا به چه چیزی در زندگی نیاز داریم.

۲. آنها اعتماد به نفس دارند.

Beth Portolese یک زن نیویورکی است که وبسایتی را برای مردان و زنان بالاتر از ۵۰ سال راه‌اندازی کرده است. او می‌گوید که زنان مسن‌تر جرات این را دارند که شما را بفهمند و ببخشند. و این چیزی است که زنان جوان‌تر معمولا انجام نمی‌دهند. یک مساله این است که “رابطۀ جنسی اهمیت کمتری برای آنها دارد.” همه اینها باعث می‌شود که آنها شرایط طرف مقابل خود را درک ‌کنند و همه چیز را به خود نسبت ندهند. آنها واقعا مسائل را شخصی نکرده و بدون پیش داوری آنها را بررسی می‌کنند.

۳. آنها شما را بهتر درک می‌کنند.

زنانی که سن بیشتری دارند معمولا طرف مقابل خود را بیشتر درک می‌کنند و مسائل او را با آگاهی بیشتری می‌بینند. به خاطر داشتن تجارب بسیار، این زنان انتظارات کمتری نسبت به زنان جوان‌تر خواهند داشت. آنها سن عاشقی و ازدواج را پشت سر گذاشته‌اند و واقعا به دنبال یک همراه می‌گردند تا یک رابطۀ عمیق را با او تجربه کنند.

۴. آنها از بودن با شما لذت می‌برند.

ظاهر برای آنها اهمیت چندانی ندارد و بیشتر به درون انسان است که اهمیت می‌دهند. چیزی که برای آنها اهمیت دارد سوالی از این قبیل است: آیا شما به آنها اهمیت می‌دهید؟ آیا به حرف‌های آنها گوش فرا می‌دهید؟ آیا شما مهربان، شریف و خوشرو هستید؟ زنان مسن‌تر هستند که این ویژگی‌های مثبت را در شما مشاهده کرده و به خاطر قابل اعتماد بودن، شنوندۀ خوب بودن و بالغ بودن از شما قدردانی می‌کنند.

۵. آنها خردمند هستند.

زنان پا به سن به این آگاهند که داشتن یک رابطۀ واقعی کار مشکلی است. آنها به راحتی با شما مخالف می‌کنند و از مخالف شما با خود ناراحت نمی‌شوند. هیچگاه به خاطر مسائل کوچک از شما فرار نمی‌کنند. آنها می‌دانند که برای کسب مهارت‌های لازم برای حفظ رابطه نیاز به زمان است… و بنابراین صبر پیشه می‌کنند. از آنجائی که این زنان به رشد شخصی خود علاقه دارند، احساس نمی‌کنند که باید مرد خود را نجات دهند یا اینکه به او زندگی کردن را یاد دهند. به جای این به دنبال مردانی می‌گردند که خود در حال رشد بوده و می‌توانند در این زمینه به آنها هم یاری دهند.

با اینحال فراموش نکنیم که این تنها نظر تعدادی آدم مشخص است که در این زمینه تجاربی دارند و الزاماً این نظرات درست نیست. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا رابطه با زنان بزرگتر واقعا بهتر است؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *