افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

برای پیشگیری از دیابت هر روز خشکبار بخورید

 

  • براساس نتایج این تحقیق مصرف‌كنندگان خشكبار نسبت به افرادی كه خشكبار مصرف نمی‌كنند، وزن كمتر، شاخص جرم بدنی پایین‌تر و دور كمر كوچكتری دارند.

پژوهشگران علوم پزشکی اعلام کردند که طی تحقیقات خود متوجه شداه اند که مصرف كمی خشكبار در هر روز می‌تواند به مبارزه با دیابت و بیماری‌های قلبی كمك كند.

گروهی از محققان دانشگاه ایالتی «لویزیانا» در آمریكا متوجه شدند افرادی كه سه نوع خشكبار از جمله گردو، پسته و بادام هندی مصرف می‌كنند نسبت به افرادی كه خشكبار مصرف نمی‌كنند، لاغرترهستند و این افراد سطح كلسترول خوب در خون آنها بالاتر و سطح پروتئین‌های التهابی و بیماری قلبی در بدن آنها پایین‌تر است.

آنها بر این باورند که در افرادی كه خشكبار استفاده می‌كنند، احتمال ابتلا به عوامل خطرسازی كه می‌توانند موجب ابتلا به سكته مغزی، دیابت و بیماری‌های قلبی شوند، پنج درصد كمتر است.

براساس نتایج این تحقیق مصرف‌كنندگان خشكبار نسبت به افرادی كه خشكبار مصرف نمی‌كنند، وزن كمتر، شاخص جرم بدنی پایین‌تر و دور كمر كوچكتری دارند.

شما هم اگر می‌خواهید به این نتایج برسید تنها کافی است روزانه بیش از یك چهارم اونس (۶۸/۳۹ گرم) خشكبار مصرف کنید تا چهارعامل خطرساز یعنی چاقی شكمی، فشار خون بالاو سطح بالای گلوكز در شما هم ماننداین افراد كمتر شود.

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *