افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پیشگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا خوکی با این خوراکی ها

پیشگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا خوکی با این خوراکی ها

1422679004-33831-1

این روزها خبر داغ در همه جا درباره آنفولانزا خوکی می باشد  تا جایی که همه را نسبت به یک سرماخوردگی کوچک نیز حساس کرده است در این قسمت روش پیشگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا خوکی با این خوراکی ها را بیان می کنیم .

 

۱. پنج برگ ریحان را کاملاً شسته و هر روز صبح میل کنید. این گیاه ریه ها را تمیز کرده و با تقویت سیستم ایمنی، در مواقع ابتلا سودمند است.

۲. تکه ای چوب گیاه Giloy را با ۵ تا ۶ برگ ریحان به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بجوشانید. طبق سلیقه و طبع خودتان به آن فلفل، شکر یا نمک اضافه کرده و میل کنید. این معجون تأثیر بسیار چشمگیری روی سیستم ایمنی شما دارد. اگر گیاه Giloy پیدا نکردید می توانید از پودر آن استفاده کنید.

۳. یک یا دو بار در ماه، یک تکه کافور، به اندازه تقریبی یک قرص، مصرف کنید. بزرگسالان می توانند آن را با آب ببلعند اما کودکان باید به همراه سیب زمینی یا موز له شده مصرف کنند زیرا خوردن آن به تنهایی مشکل بوده و خوشایند نیست. توجه داشته باشید که کافور را نباید هر روز مصرف کرد.

۴. افرادی که می توانند سیر بخورند، هر روز صبح قبل از هر کاری دو حبه سیر خام مصرف کنند. سیر نیز به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

۵. افرادی که به شیر حساسیت ندارند باید هر شب یک لیوان شیر گرم با مقداری زردچوبه مصرف کنند.

۶. مصرف روزانه یک قاشق چایخوری ژل آلوورا همراه با آب، علاوه بر التیام دردهای مفصلی و تقویت پوست، سیستم ایمنی بدن شما را نیز تقویت می کند.

۷. از داروهای هومیوپاتی-خصوصاً۲۰۰  Pyrogenium  و Inflenzium 200- سه بار در روز به میزان پنج قرص یا دو سه قطره مصرف کنید. اگرچه این داروها مخصوص آنفلوآنزای خوکی نیستند، اما در مورد آنفلوآنزا خوب عمل می کنند.

۸. روزانه یوگا انجام داده و به پیاده روی صبحگاهی بروید تا ریه هایتان خوب بمانند. انجام این کارها هرچند به میزان اندک، اثرات معجزه آسایی روی مقاومت بدن شما در برابر بیماری هایی دارد که به بینی، حلق و ریه های شما حمله می کنند.

۹. مرکبات، خصوصاً آمالای هندی را که سرشار از ویتامین C است بخورید. چون این میوه در بازار موجود نیست، میتوانید آب آن را مصرف کنید.

۱۰. دست های خود را هر روز قبل از غذا یا هر زمان که سطحی را لمس کردید که مشکوک به وجود ویروس آنفلوآنزاست خصوصاً زمانی که از یک مکان عمومی بازگشته یا از حمل و نقل عمومی استفاده کرده اید، به مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه با آب گرم و صابون شستشو دهید. همیشه باید به شوینده های الکل دار دسترسی داشته باشید تا زمانی که به صابون و آب گرم دسترسی داشتید از آنها استفاده کنید.

پزشکین : پیشگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا خوکی با این خوراکی ها

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *