افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه پیاده روی روزانه خود را افزایش دهیم؟

چگونه پیاده روی روزانه خود را افزایش دهیم؟

چگونه پیاده روی روزانه خود را افزایش دهیم؟

پیاده روی تاثیرهای زیادی در انسان دارد که هم شما را از لحاظ روحی و هم جسمی تضمین میکند. در مطلب زیر راههای افزایش پیاده روی در طول روز را به شما اموزش میدهد.

بررسی‌های محققان آلمانی نشان داده است که ۲۵ دقیقه پیاده‌روی می‌تواند ۳ تا ۷ سال عمر را افزایش دهد. نیازی نیست که ورزشکار ماراتن یا بدنسازی باشید تا از فواید ورزش بهره‌ ببرید. با آمادگی جسمانی عادی و کمبود وقت نیز می‌توانید پیاده‌روی را در برنامه‌ خود بگنجانید.

نکات زیر می‌تواند به انجام پیاده‌روی در برنامه روزانه کمک کند:

۱- جلسات پیاده‌روی را کوتاه‌تر کنید: 

اگر برنامه ورزشی پیچیده‌ای دارید و نمی‌توانید در روز ۲۰ دقیقه ورش کنید پیاده‌روی را در جلسات کوتاه‌تری انجام دهید. برای مثال ۱۰ دقیقه بعد از غذا پیاده‌روی کنید و ۱۰ دقیقه دیگر در زمانی که فرصت دارید، قدم بزنید. این نوع ورزش نیز می‌تواند مفید باشد.

۲- راه‌های طولانی‌تر را انتخاب کنید: 

در پیاده‌روی‌های روزانه حتی برای انجام دادن کارهای عادی راه‌های طولانی‌تر را انتخاب کنید. برای مثال اگر می‌خواهید، خرید کنید مغازه دورتر را انتخاب کنید.

۳- پیاده‌روی کنید و حرف بزنید: 

هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید یا می‌خواهید با شخصی ملاقات داشته باشید و در حال حرکت پیاده روی کنید. به جای اینکه برای صحبت کردن دور میز بنشینید با هم پیاده‌روی و صحبت کنید.

۴- برای خود همراه پیدا کنید: 

بررسی‌ها نشان داده است که داشتن یک همراه در ورزش اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که زمان ورزش کردن طولانی‌تر شود. این کار پشتکار و ورزش را افزایش می‌دهد.

۵- همیشه آماده باشید: 

معمولا در طول روز اوقات فراغت پیدا می‌شود. با این حال افراد در این زمان آمادگی ورزش کردن را ندارند. در این زمان داشتن کفش مناسب می‌تواند به خود کمک کند. سعی کنید همیشه در محل کار خود و در خانه لباس و کفش مناسب داشته باشد تا در زمان فراغت پیاده‌روی کنید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *