افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دکتر نوروزیان

رپورتاژ آگهی؛

در وحله اول با شنیدن نام دکتر نوروزیان این ذهنیت که ایشان دکتر هستند و ویزیت میکنن پیش می آید ولی اینطور نیست دکتر نوروزیان دکتر داروساز هستند و داروخانه ای به نام ایشان یعنی داروخانه دکتر نوروزیان  واقع در شهر تهران در خیابان کمیل میباشد و هر روز بجز جمعه  از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱ مشغول به کار هستند ولی به دلیل ترافیک بالایی که دارد شما میتوانید برای تهیه این پکیج به مراکز مجاز دکتر نوروزیان واقع در سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج بین هشتم و ششم ، پلاک ۱۲۱ مراجعه کنید و محلول را دریافت کنید.

دکتر نوروزیان سازنده ی محلول بوده و ویزیت بیماران را انجام نمی دهند.ویزیت و تجویز دارو توسط پزشک متخصص پوست و مو صورت می گیرد.

در ابتدا با توجه به تبلیغات زیادی که محصولات دیگر انجام میدهند و متاسفانه بعد از مصرف نتیجه ای نمیگیرند این محلول با نام تجاری لاناریا بر خلاف بقیه محلول ها معجره کرده است و به نام محلول معجزه گر معروف شده است.

دکتر حامد نوروزیان مدیر مسئول این داروخانه بعد از سال ها تلاش محلولی را کشف مینماید که باعث رشد مجدد مو میشود بدین تریتیب که این محلول کاری به سن یا جنسیت ندارد به زبان ساده تر برای هر سنی میتوان از محلول دکتر نوروزیان استفاده کرد.

دکتر نوروزیان ابتدا این داروی دست ساز را در قوطی های سفید رنگی بدون برچسب و لیبل ارائه مینمودند ولی چندی بعد که نتیجه کار را عالی دیدند تصمیم بر تولید انبوه این دارو گرفتند و به صورتی که از حالت دست ساز به صنعتی و بهداشتی تر تبدیل شد و قوطی های سفید رنگ اینک با لیبل و برچسب که در ادامه نمونه ای از آن را میبینید ارائه میشود.

دکتر نوروزیان بعد از تلاش های بسیار توانست مجوزی از وزارت بهداشت برای تولید محلول خود اخذ کند که اطلاعات مجوز به شرح زیر میباشد:

شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶

شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶

و با نام تجاری لاناریا عرضه کرده است.

به گفته دکتر نوروزیان این محلول کاملا گیاهی بوده و فاقد هرگونه عوارض میباشد مگر اینکه تعداد معدودی به داروهای گیاهی حساسیت داشته باشند که عوارض این گیاهان برای آنها هم خطرناک نبوده و بعد از یک دوره درمان با داروهای دیگر میتوانند به استفاده از محلول ادامه دهند.

شاید برای شما هم پیش بیاید که خواستار دانستن محتویات محلول باشید که در ادامه چندی از مواد تشکیل دهنده این محلول معجزه گر را خدمت شما ارائه مینماییم:

الکل ، عصاره بورداک(باباآدم) ، آب دیونیزه ، روغن درخت چای ، عصاره سابال(نخل هندی) ، عصاره نعنا ، پروپلین گلیکول ، گلیسیرین ، عصاره دم اسب ، نشاطات برنج ، دی پانتنول ، زینک پی سی ا و چند ترکیب دیگر.

یک ضرب المثل قدیمی داریم که میگوید یک دست صدا ندارد پس به طبع این محلول به تنهایی قادر نخواهد بود یک شبه ره صد ساله را طی کند ، پس یک سری دارو و مکمل به کمک این محلول میشتابند و با همکاری هم باعث رشد مجدد مو میشوند که در ادامه بعضی از آنها را ذکر خواهیم کرد: در حال حاضر پکیج رشد موی دکتر نوروزیان شامل ترکیبات زیر میباشد:

ترکیبات

-یک شامپوی تقویتی و ضد ریزش مو

-قرص زینک پلاس   Zink Pluse

-داروی تقویتی

-قرص برای برخی افراد با دوز پایین و ذکر موارد منع و طرز مصرف صحیح و اصولی

-اسپری یا محلول ترکیبی دکتر نوروزیان لاوینا

-صابون جهت ضخیم شدن ریشه مو و گرفتن چربی مو که این صابون به تنهایی داروی خوبی برای از بین بردن چربی مو و ضخیم شدن موهای نازک میباشد.

دکتر نوروزیان این محلول را طوری ساخته اند که موی سر بیمار به هر دلیلی مثل ارثی بودن، ژنتیکی و …. ریخته باشد با استفاده از محلول دکتر نوروزیان موها محدد رشد نموده و اصطلاحا پر پشت میشوند.  این پک در انواع مختلف ریزش موی ارثی، عصبی، آلوپسی یا سکه ای تاثیرگذار می باشد.

محلول رشد موی دکتر نوروزیان علاوه بر درمان ریزش موی سر، برای ابرو و ریش نیز قابل استفاده است و فقط برای مژه به دلیل احتمال ورود به چشم قابل استفاده نمی باشد. و برای تمامی افراد در سنین مختلف با تجویز پزشک مناسب است.

اطلاعیه مهم دکتر نوروزیان

اخیرا افراد سودجو با دیدن تاثیر این محلول با استفاده از نام ایشان و بعضا معرفی خود به جای دکتر نوروزیان شروع به فروش این محلول نمودند البته فقط نام دکتر را میفروشند و محلولی که دریافت میکنید مشخص نیست درون آن چه چیزی ریخته اند. در مبحثی جدا به معرفی این اشخاص در این لینک پرداخته شده است.

آدرس مطب و داروخانه : سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، بین هشتم و ششم ، پلاک ۱۲۱
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹

https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

سایت مورد تایید دکتر نوروزیان http://drnorouzian.com  که فقط از طریق این سایت مراکز معتبر فروش در قسمت تماس با ما ارائه میگردد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *