افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پس از انجام عمل جراحی بینی اینگونه بخوابید

16-268x300

 

قابل توجه افرادی که عمل جراحی بینی انجام داده اید باید توجه کنید که نحوه خوابیدن پس از عمل جراحی خیلی مهم است در این مطلب بخوانید دانستنی هایی درباره پس از انجام عمل جراحی بینی این گونه بخوابید .

بسیاری از افراد هرینه بسیار برای انجام جراحی بینی می کنند که متاسفانه بعد از جراحی رضایت کامل از بینی خود ندارد این امر دلایل بسیاری دارد گاها اشتباه و خطای جراح می باشد که به دلیل عدم انتخاب شخص ماهر جهت جراحی می باشد که به دوستان پیشنهاد می شود قبل جراحی حتما در مورد جراح خود تحقیق کنید و تا حد امکان نمونه جراحی های انجام شده توسط جراح مورد نظر را بررسی کرده سپس اقدام به جراحی نمایید گاهی هم بیمار انتظار غیر منطقی از جراحی دارد ولی در اکثر موارد علت نارضایتی از نتیجه جراحی مراقبت های بعد جراحی می باشد که به درستی انجام نشده است و باعث می شود جراحی بینی با اینکه با مهارت و بدون ایراد انجام شده نتیجه خوبی نداشته باشد، یکی ازمراقبتهای پس جراحی نحوه خوابیدن پس از جراحی بینی می باشد.
• تا دو هفته پس از جراحی بینی سرتان را با زاویه بیشتری از سطح زمینی قرار بدهید برای اینکار از دو یا سه بالشت استفاده کنید.
• به هیچ عنوان برروی شکم نخوابید و حتما به پشت بخوابید.
• هنگان خواب در دو طرف صورت بالش هایی قرار دهید تا صورتتان به حالت صاف و رو به بالا قرار گیرد.
• می توانید به پهلو بخوابید به صورتیکه به بینی خود فشار نیاورید ولی خوابیدن رو به پهلو باعث می شود یک طرف بینی ورم بیشتری داشته باشد.
• اگر متاهل هستید یا فرزند کوچکی دارید که شب را با شما می خوابد بهتر است یک هفته اول را تنها بخوابید چون احتمال دارد در طول شب به صورت ناخودآگاه دست همسر یا فرزندتان به صورتتان بخورد.

بهتر است بدانید که صحیح خوابیدن بعد از جراحی بینی تا زمان شکل گرفتن و محکم شدن غضروفهای بینی در جراحی زیبایی شما تاثیر بسیار دارد لذا سعی کنید موارد فوق را رعایت بفرمایید.

 

پزشکین : پس از انجام عمل جراحی بینی این گونه بخوابید

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *