افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پرکاری تیروئید چه اثری روی نعوظ ناقص دارد

انزال زودرس56565

تیروئید یکی از مشکلات گوارشی و بر اثر کمبود ید در بدن ایجاد می شود ، و در دو حالت کم کار و پرکار صورت بروز می کند در این جا به  پر کاری تیروئید چه اثری روی نغوظ ناقص دارد اشاره می کنیم .

یک اتفاق سرشار از استرس و اضطراب برای سیستم سلامت بدن٬ زنگ خطر محسوب می‌شود و طی آن بدن هورمون‌های استرس زیادی تولید می‌کند. این هورمون‌ها باعث افزایش ضربان قلب و بالا رفتن فشار خون می‌شود که عوامل خطرزایی برای نعوظ ناقص هستند.
چاقی: چاقی باعث ایجاد اختلال در عملکرد هورمون‌هایی مانند تستسترون شده و به قلب فشار وارد کرده و باعث می‌شود خیلی زود خسته شوید. از جنبه‌ی روان‌شناختی هم باید گفت که چاقی می‌تواند به نعوظ ناقص بیانجامد.
داروهای فشار خون: داوروهای ادرارآور٬ مسدودکننده‌های بتا٬ مسدودکننده‌های آلفا باعث کاهش فشار خون شده و رگ‌های خونی را باز می‌کند و باعث می‌شود نتوان به نعوظ رسید.
داروهای ضدافسردگی: این داروها که برای درمان افسردگی٬ اختلالات تشویشی٬ ترک سیگار٬ دردهای مزمن و اختلات غذایی تجویز می‌شود می‌تواند در نعوظ فرد اختلال ایجاد کند.
سندرم متابولیک: میزان فعالیت‌های متابولیسمی شما در این وضعیت ثابت نیست و می‌تواند به اضافه‌وزن بیانجامد و در نتیجه بر نعوظ شما تأثیر بگذارد.
میزان بالای کلسترول: این مشکل در روند جریان خون اختلال ایجاد کرده و باعث ایجاد مشکلاتی در حفظ نعوظ می‌شود. به علاوه میزان بالای کلسترول فشار زیادی به قلب وارد می‌کند.

 

پرکاری تیروئید: پرکاری تیروئید بر جریان خون و دمای بدن تأثیر می‌گذارد. میزان زیاد این هورمون می‌تواند بر میل جنسی هم اثر گذاشته و به نعوظ ناقص بیانجامد.

بیماری مزمن کلیوی: این بیماری بر عصب‌ها و میزان هورمون‌های خون تأثیر گذاشته و باعث نعوظ ناقص می‌شود.

پزشکین :  پر کاری تیروئید چه اثری روی نغوظ ناقص دارد

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *