افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

پروستات از نشانه های بزرگ شدن تا درمان آن

hhh346

تحقیقات متخصصان را درباره پروستات از نشانه های بزرگ شدن تا درمان آن را برای بالا بردن اطلاعات پزشکی شما بیان می کنیم تا بالا رفتن اطلاعات پزشکی شما بدون استرس و نگرانی به درمان بیماری بپردازید .

بزرگی پروستات چه عوارضی برای آقایان دارد و چه مشکلاتی برای آنان ایجاد می کند چه علائم و نشانه هایی دارد و باچه راههایی  قابل درمان است اکر متخصصین اورولوژی با تجویز سونوگرافی از مجاری ادراری  متوجه این عارضه در بیمار می شوند
دکتر سیاوش فلاحتکار اظهار کرد: علائم تحریکی و انسدادی ادراری از علائم شایع بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری است. گاهی بیماران بیش از حد اجابت برای ادرار کردن مراجعه می‌کنند، دچار سوزش ادرار می‌شوند یا دچار فوریت ادرار می‌شوند و یا ممکن است بیمار علائم انسدادی ادراری داشته باشند به این معنا که ادرار به راحتی تخلیه نمی‌شود، ادرار دو شاخه می‌شود و یا اینکه دچار احتباس حاد و یا مزمن ادرار می‌شوند.
این پروفسور اورولوژی افزود: اینها از علائم تحریکی و انسدادی ادراری است که گاهی آنقدر آزار دهنده می‌شود که بیمار شب در هنگام خواب نیز مجبور است مکرر برای ادرار کردن بیدار شود که این مساله برای افراد موجب بروز مشکلاتی می‌شود.
وی عنوان کرد: در مردان بالای ۵۰ سال، بزرگی پروستات از علل شایع بروز علائم بیماری انسدادی ادراری محسوب می‌شود. در مردان میانسال و جوان نیز التهاب پروستات می‌تواند موجب بروز این علائم شود.
فلاحتکار درباره بیماری‌هایی که موجب بروز علائم فوق می‌شود، اظهار کرد: عفونت‌های ادراری، مثانه عصبی، تنگی مجرا، سنگ مثانه، سنگ حالب(لوله باریکی که ادرار را از کلیه‌ها به مثانه می‌برد) و بیماری‌های دیگر می‌تواند این علائم را ایجاد کند، بنابراین در درجه اول باید علت بیماری را تشخیص و سپس درمان‌های مورد نیاز را ارائه کرد.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه امروز مراجعه افراد به دلیل بروز علائم آزار دهنده این بیماری افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: بنابراین توجه به علائم آن و مراجعه به مراکز درمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از طرف دیگر پزشکان نیز باید علائم فوق را مورد بررسی و دقت قرار دهند تا علت اصلی علائم تشخیص و بیماری درمان پیدا کند.
پزشکین : پروستات از نشانه های بزرگ شدن تا درمان آن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *