افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

داشتن پاهایی زیبا با این توصیه ها

نقش-پا

  • بعد از کار روزانه و خستگی، پاها را بالاتر از بدن قرار داده و آنها را از پنجه پا به طرف زانو ماساژ دهید. برای پاها هیچ چیز زیان بخش تر از نشستن زیاد نیست و در صورت نشستن زیاد خطر واریس و تصلب شرایین پا برای شما وجود دارد. بدین لحاظ توصیه می شود

پا یکی از مهمترین اعضای بدن است که بدن را حمل می کنند و در زیبایی نقش به سزایی دارد. اصلی ترین مساله در زیبایی پاها تناسب آنهاست. ورزش و تحرک و تغذیه صحیح به شما امکان می دهد که پاهای خوش تراش داشته باشید.
دیگر اینکه موهای زائد پاها را نیز باید به طریق صحیح از بین برد. موزدایی با تیغ بزرگترین اشتباه است. چرا که موها را زبر و زود رشد می کند و برای زدودن موها بهتر است از ماشین موتراش برقی یا انواع کف ها، کرم ها و موم های مخصوص استفاده کرد.
بعد از حمام کردن پاها را از کف پا تا زانو چرب کنید تا لطافت پوست پا حفظ شود.
ناخنهای پا را تمیز نموده و سوهان بزنید و اگر ناخن سفت و خشنی دارید، ماهی یکبار ناخنها را با روغن زیتون گرم ماساژ دهید.
در صورت پیدایش میخچه و ضخیم و خشن شدن پوست انگشتان و ناخن، قسمت مورد نظر را با روغن زیتون ماساژ دهید و بعد از نرم شدن با قیچی آنها را از بین ببرید. شستشوی پاها با جوشاندن بومادران و نمک نیز در رفع میخچه موثر است.
زبری پاشنه پا را با سنگ پای نرم از بین ببرید و بعد از حمام پاها را خشک کنید و با روغن بادام یا روغن زیتون کف پا را چرب کنید.
اگر پای شما عرق می کند هر روز پای خود را بشویید و خشک کنید و سپس از پودر تالک (پودر بچه) استفاده نمایید. از پوشیدن کفشهای ناراحت (تنگ یا گشاد) و پاشنه بلند خودداری نمایید مگر در مواقعی که مجبور باشید ولی سعی کنید زیاد روی پا نایستید.
بعد از کار روزانه و خستگی، پاها را بالاتر از بدن قرار داده و آنها را از پنجه پا به طرف زانو ماساژ دهید. برای پاها هیچ چیز زیان بخش تر از نشستن زیاد نیست و در صورت نشستن زیاد خطر واریس و تصلب شرایین پا برای شما وجود دارد. بدین لحاظ توصیه می شود در هر فرصتی پاها را مدتی بالاتر از سر قرار دهید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *