افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

همه شلغم بخورید بر هر بیماری دوا هست

9903da3bd1f6e0656f245fc4621edb72

از سرماخوردگی که یک بیماری ساده است تا افراد دیابتی و سرطانی و حتی شما که از دردهای مفصلی رنج می برید . شلغم بخورید ، بخوانید در زیر خواص شگفت انگیزه این گیاه داروئی را در ادامه مطلب .

شلغم از بقولات بسیار قوی و معدنی است که دارای ۱۰درصد مواد قندی است و سرشار از اصلاح مفیدی مانند منیزیم و کلسیم می باشد.

شلغم سلاحی قدرتمند در مقابل سرماخوردگی
شلغم به علت دارابودن ویتامین c فراوان و خاصیت پاک کنندگی می‌تواند برای پیشگیری و درمان انواع سرماخوردگی مفید باشد با مصرف روزانه شلغم در فصل پاییز و زمستان می‌توانید از انواع سرماخوردگی‌ها در امان باشید.

شلغم و کم خونی بدن
به دلیل داشتن ویتامین B1غم در ساختن گلبول های قرمز بسیار مفید است و می‌تواند در درمان کم خونی بسیار موثر باشد.

شلغم و دیابت
شلغم که به عنوان یک انسولین گیاهی نیز معروف است می‌تواند برای افراد دیابتی نیز مفید باشد البته این دسته از افراد بهتر است شلغم را به صورت خام مصرف کنند.

شلغم و پوکی استخوان
شلغم‌ها منبع بسیارمهمی از کلسیم و پتاسیم هستند که برای رشد و سالم نگه داشتن استخوان ها بسیار ضروری هستند و مصرف منظم شلغم آسیب مفاصل را مهار می‌کند و خطر مبتلا شدن به پوکی استخوان را به پایین ترین سطح خود می‌رساند.

پیشگیری از انواع سرطان
شلغم حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها و مواد شیمیایی گیاهی که خطر ابتلا به سرطان را کاهش میدهد و با گنجاندن این سبد در رژیم غذایی خود بدن خود را در مقابل انواع سرطان مقاوم کنید.

مفید برای کاهش وزن
شلغم کالری بسیار کمی دارد و از این رو می‌تواند در برنامه های رژیمی کاهش وزن بسیار مفید باشد و به علت وجود فیبر فراوان سوخت و ساز بدن را تنظیم می‌کند.

 

پزشکین : همه شلغم بخورید بر هر بیماری دوا هست

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *