افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

همسر و اثرات منفی آن بر زندگی زناشویی

  • زنانی که قرار بود با گوش‌هایشان عاشق شوند اگر به جای محبت کلامی، ببینند که مرد می‌خواهد فقط با عملش بگوید که دوست‌ات دارم کم‌کم مأیوس می‌شوند و احساس سرکوب شدن می‌کنند. بعضی‌ها هم در مواجهه با همسر سردمزاجی که حاضر به درمان هم نیست کم‌کم اثر می‌پذیرند و سردمزاج می‌شوند.

 

سردمزاجی در همسران آسیب های زیادی به رابطه و رفتار آن ها با یکدیگر خواهد گذاشت همسرسردمزاج از گرمای زندگی مشترک میکاهد و موجب کاهش میل و علاقه طرف مقابل به برقراری رابطه جنسی می شود برخی توصیه های مفید مشاورین در این زمینه به رفع این عارضه کمک خواهند کرد.
تخفیف لیزر تمام بدن به مدت محدودمتخصص جراحی لثه (پریودنتیست)

معروف است که مردها از راه چشم عاشق می‌شوند و زن‌ها از راه گوش. همسرانی که نمره خوشبختی خوبی به رابطه‌شان می‌دهند حتی از دانستن و یادگرفتن توصیه‌های کوتاه ساده هم به راحتی نمی‌گذرند اما گروهی از همسران هم هستند که خودشان تیشه به ریشه گرمای زندگی‌شان می‌زنند. حتی رفتار اشتباه برخی از همسران باعث به‌وجود آمدن سردمزاجی در رابطه زناشویی هم می‌شود.

در مورد خصوصیات همسرانی که علت سردمزاجی همدیگر هستند بیشتر بدانید تا بتوانید به خوبی از این امر پیشگیری کنید.

مردهای سرد‌کننده

زنانی که قرار بود با گوش‌هایشان عاشق شوند اگر به جای محبت کلامی، ببینند که مرد می‌خواهد فقط با عملش بگوید که دوست‌ات دارم کم‌کم مأیوس می‌شوند و احساس سرکوب شدن می‌کنند. بعضی‌ها هم در مواجهه با همسر سردمزاجی که حاضر به درمان هم نیست کم‌کم اثر می‌پذیرند و سردمزاج می‌شوند. مردهایی که با طبیعت زن آشنا نیستند و توقعات رابطه‌هایی را دارند که فقط و‌فقط در فیلم‌های غیراخلاقی وجود دارد و واقعی نیست هم از عوامل ایجاد سردمزاجی در خانم‌ها هستند. برخی از تحقیقات معتبر موارد زیر را هم در سرد مزاجی زنان توسط همسرانشان مهم شمرده‌اند:
مردهایی که مباشرت خشن را الگوی رفتارشان می‌کنند.
مردهایی که کمتر همسرشان را تأیید می‌کنند و مقایسه و ظاهربینی افراطی دارند.
مردهایی که وقت کافی صرف معاشقه و… نمی‌کنند.
البته زنانی که چنین همسرانی دارند هم نباید منفعل باشند بلکه با آگاه کردن همسر، اخطار دادن‌‌های صمیمی و زمینه چینی برای رفع این مشکلات می‌توانند به کیفیت روابط زناشویی خود کمک کنند.

دوستی خاله خرسه…

بروز رفتار عشق آفرینی که مقدمات رابطه خصوصی همسران را ایجاد می‌کند، نیازی است که زن و مرد خانه از هم طلب می‌کنند و برآورده شدنش برایشان آرامش به همراه دارد. اما، گاهی زوجین‌به اشتباه برای تأمین این نیاز جنسی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. بعضی از راه‌ها هم وجود دارد که همسران با انگیزه گرم کردن روابط جنسی‌شان از آن استفاده می‌کنند اما در درازمدت کار را بدتر و میل جنسی را سردتر می‌کند؛ مثلا دیدن برنامه‌های ماهواره یا فیلم‌های غیراخلاقی یکی از این موارد است یا مثلا بدون تجویز پزشک اسیر تبلیغات می‌شوند و از داروهای تبلیغ شده در این زمینه استفاده می‌کنند. از این دست مثال‌ها زیاد است و اگرچه شاید هردو نفر هم راضی باشند اما باز شر بیشتری را به هر دو نفر می‌رساند.

زنان سرد‌کننده

مردهایی که با چشمشان بیشترین انگیزه مهرورزی به همسرشان را پیدا می‌کنند نیاز به تأمین لذت دیداری از طرف همسر دارند. ولی این همه ماجرا نیست. همسرانی که به سهم خودشان صحنه‌های عاطفی هم ایجاد می‌کنند نیاز دارند راهنمایی قرآن عزیز را هم جدی بگیرند.یعنی وقتی قرآن مردها را به کنترل چشم و حیای آن دعوت می‌کند، خانم این مرد هم باید به همسرش در این توانایی کمک برساند تا سیر نبودن چشم شوهر عامل سرد مزاجی او نشود. نکته‌های زیر نیز در زمینه‌چینی سرد مزاجی شوهرها اثر مهمی دارد:
مردها هم انسان‌اند و با حجم زیاد خستگی روز ممکن است توان طبیعی‌شان کم شده باشد. رسیدگی بیشتر به تغذیه شوهر به جای برچسب‌زدن مهم است.
غرور مرد را حفظ کنید و اگر نیاز به مراجعه به مشاور یا پزشک هست، آبروداری کنید و به او اطمینان بدهید که حواس‌تان به او هست.
اگر زن خانه قدم اول کارهای اشتباه را بردارد و مثلا خودش اهل تعامل‌های خارج از عرف با سایر مردان شود، خیلی زود همسرش هم ممکن است به خاطر روابط خارج از خانه به سردمزاجی برسد.
با روحیات فطرت مردانه آشنا شوید تا با برآورده کردن توقعات منطقی او، زمینه سردمزاج شدن را از همسرتان دور نگه دارید.

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *