افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

هشدار مردان درد در بیضه ها را جدی بگیرید

هشدار مردان درد در بیضه ها را جدی بگیرید

  • کارشناسان شیوه زندگی سالم را موثرترین راه برای جلوگیری در تمامی بیماری‌ها و سرطان‌ها می‌دانند. تحقیقات اخیر نشان داده است استفاده از گوشت خام حدود یک سوم خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد.

 

متاسفانه علامت‌ها و نشانه‌های این بیماری در آقایان متفاوت است لذا به این دلیل تشخیص آن به تعویق افتاده و بیماری در مراحل پیشرفته تشخیص داده می‌شوند.

اما نکته حائز اهمیت این است که اگر آقایان با هرگونه مشکل در دفع ادرار مواجه شدند بدانند این علامت می‌تواند خیلی برایشان گران تمام شود.

غده پروستات بین آلت تناسلی و مثانه قرار دارد و هرگونه خلل در مواجه با دفع ادرار می‌تواند حاکی از مشکلی در این غده باشد. مسائل مربوط به ادرار کردن یکی از شایع‌ترین و اولین نشانه‌ها برای وجود این سرطان کشنده به شمار می‌رود.

خون در مایع منی و ادرار، درد در باسن، لگن ستون فقرات، ران‌ها و درد هنگام انزال از نشانه‌های دیگر این سرطان مردانه به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است، نشانه‌های سرطان پروستات زمانی آشکار می‌شود که تومور رشد کرده و به اندازه کافی بزرگ شده باشد. آقایان بدانند، اگر سرطان گسترش پیدا کرده باشد درد استخوان و کمر، از داست دادن اشتها، درد در بیضه‌ها و کاهش وزن بدون دلیل از علائم دیگر آشکار سازی سرطان پروستات است.

به گفته پزشکان سرطان پروستات به دلیل وجود در نقطه‌ای حساس از اهمیت بالایی برخوردار است و آقایان باید تمامی موارد جلوگیری کننده از این بیماری را بدانند.

کارشناسان شیوه زندگی سالم را موثرترین راه برای جلوگیری در تمامی بیماری‌ها و سرطان‌ها می‌دانند. تحقیقات اخیر نشان داده است استفاده از گوشت خام حدود یک سوم خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد.

دانشمندان دانشگاه لومالیندا در کالیفرنیا، رژیم غذایی ۲۶ هزار مرد گیاهخوار و گوشت خوار را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. این مطالعه نشان داد، رژیم غذایی گیاهخواری و عدم مصرف گوشت، تخم مرغ و لبنیات درصد ابتلا به سرطان پروستات را ۳۵ درصد کاهش می‌دهد.

کارشناسان توصیه کردند مواد غذایی نظیر حبوبات، میوه و سبزیجات را جایگزین گوشت‌ها و چربی‌ها کنید. این تحقیق علمی قدرت ارتباط یک رژیم گیاهخواری را با کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات را نشان می‎دهد.

منبع : بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *