افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

هشدار درباره آسیب های سفید کردن دندان

هشدار درباره آسیب های سفید کردن دندان

  • افرادی که قصد ونیر کردن دندان‌ها را دارند باید توجه داشته باشند که ونیرها ممکن است دقیقا با رنگ دندان‌های دیگر تطابق نداشته باشند. همچنین رنگ ونیر را پس از چسباندن بر روی دندان‌ها، نمی‌توان به آسانی تغییر داد. بنابراین تصمیم نهایی در مورد رنگ ونیر باید تا قبل از چسباندن آن گرفته شود.

 

مصطفی فاطمی،دندانپزشک در خصوص معایب لامینت کردن دندان‌ها اظهار کرد: ونیرها یا لامینت لایه‌ سرامیکی رنگ نازکی هستند که برای بهبود یافتن ظاهر دندان‌ها به کار می‌رود معمولا در صورت لب پر شدن یا شکستن، قابل ترمیم نیستند.

وی افزود: افرادی که قصد ونیر کردن دندان‌ها را دارند باید توجه داشته باشند که ونیرها ممکن است دقیقا با رنگ دندان‌های دیگر تطابق نداشته باشند. همچنین رنگ ونیر را پس از چسباندن بر روی دندان‌ها، نمی‌توان به آسانی تغییر داد. بنابراین تصمیم نهایی در مورد رنگ ونیر باید تا قبل از چسباندن آن گرفته شود.

وی تصریح کرد: ونیر ممکن است بر اثر فشار وارد شده بر روی دندان‌ها کنده شوند و بیفتند.

فاطمی گفت: دندان‌هایی که ونیر دارند در نواحی که ونیر، دندان را پوشش نداده باز هم ممکن است دچار پوسیدگی شوند که با رعایت بهداشت به صورت کامل این احتمال به حداقل می‌رسد، همانند دندان طبیعی که در صورت عدم رعایت بهداشت پوسیده می‌شوند.

این دندان‌پزشک ادامه داد: منطقی است افرادی که دارای دندان‌های آسیب دیده هستند هنگام ترمیم دندان‌ها از این روش‌ها استفاده کنند.

وی در پایان توصیه کرد: به افرادی که دارای دندان‌های سالم هستند توصیه می‌شود از انجام کارهایی که به گونه‌ای پیروی از مد است خودداری کنند زیرا استفاده افراطی از این گونه مواد در جهت زیبایی می‌‌تواند به دندان‌ها آسیب برساند.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *