افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نکاتی درباره کاشت مو زنان و مردان

برای بسیاری از افراد سوال می باشد که آیا کاشت موی زنان و مردان تفاوت دارد یا خیر؟ حال ما برای شما این تفاوت را مشخص می کنیم.تنها تعداد کمی از زنان نوعی از ریزش مو را دارند که آنها را مستعد کاشت مو می کند در عوض بسیاری از زنان ریزش موی پراکنده دارند بطوری که در تمام سرشان موهای تنکی پراکنده است حتی در قسمت پشت سرشان که برای مردان از موهای این قسمت به عنوان بانک مو استفاده می شود.

در مردان، نواحی دهنده یا همان بانک مو را نواحی ثابت می نامند چون موهای این نواحی تحت تاثیر دی هیدرو تستوسترون (DHT)که تارهای مو را در هرجای سر جمع می کند، قرار نگرفته اند. این نواحی ثابت برای افرادی که طاسی آندروژنی یا همان به اصطلاح «طاسی مدل مردانه» دارند، مناسب است.در طاسی مدل زنانه، ناحیه های دهنده غیرثابت است

و دقیقا مانند بقیه قسمت ها موهای کمی دارد. نواحی دهنده در زنان تحت تاثیر follicle-killing DHT  هستند. یعنی اگردر کاشت موی زنان، از این ناحیه ها مو برداشته شود و در ناحیه دیگری کاشت شود، بدون شک به سرعت میریزد. بنابراین اگر دکتری از یک ناحیه بی ثبات دهنده، مو بردارد و در قسمت مورد نظر بکارد کارش غیراخلاقی است و تنها قصد استفاده مالی از بیمارش دارد.

تفاوت کاشت موی زنان و مردانریزش موی زنان، علل نازک شدگی موی زنان و درمانش:

تفاوت دیگری که بین الگوی طاسی زنان و مردان وجود دارد خط موی پیشانی شان است.برخلاف مردان، زنانی که دچار ریزش مو هستند تمایل دارند موهای جلوی سرشان را حفظ کنند و اصولا زنان برای کاشت مو درصورت شان دغدغه ای ندارند و در عوض درمورد کم شدن موی جلو و پشت سرشان نگران هستند. اگرچه کاشت مو اصولا با هدف افزایش حجم مو انجام نمی شود بلکه مو را از جایی به جای دیگر منتقل می کند.

تفاوت کاشت موی زنان و مردانچه زنانی مستعد استفاده از عمل کاشت مو هستند؟

بر اساس نظر کارشناسان و محققان ، درصد کمی از زنان مستعد انجام کاشت مو هستند بطوری که حدود ۲ تا ۵ درصد زنان که دچار ریزش و کاهش مو هستند می توانند از کاشت مو بهره ببرند که این افراد عبارتند از:زنانی که ریزش مویشان به دلیل کشیدگی زیاد، و مشکلات غیرهورمونی است.زنانی که قبلا جراحی پلاستیک و یا جراحی زیبایی کرده اند و موهای اطراف برش های ایجاد شده در این عمل ها ریخته است.زنانی که مدل خاصی از طاسی را دارند که مشابه مدل طاسی مردان است. زنانی که بر اثر ضربه خوردن در تصادف و سوختگی بر اثر مواد شیمیایی دچار طاسی شده اند.

 تفاوت کاشت موی زنان و مردانبهترین راه حل برای درمان ریزش موی زنان چیست؟

در حال حاضر می توان گفت بهترین راه حل برای رفع ریزش مو و طاسی سر زنانه ترمیم مو می باشد زیرا در ترمیم مو از بانک موی شخص استفاده نمی شود   تنها روش استاندارد ترمیم مو در دنیا ترمیم مو به روش hrt می باشد. در این روش یک لایه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان تهیه کرده و موها را روی آن لایه سوار می کنند که با کراتین گیاهی فیکس سر می شود خط رویش و خط فرق ترمیم مو به روش HRT   کاملا طبیعی است بطوریکه هیچ فردی نمی تواند موهای ترمیمی شما را تشخیص دهد همچنین ترمیم مو قابلیت رنگ ، مش ، فر و … را دارد و با آن میتوانید استحمام کرده و از استخر ، سونا ، جکوزی و … استفاده کنید همچنین پس از انجام ترمیم مو می توانید همانند گذشته به تمام فعالیت های ورزشی بپردازید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *