افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نکاتی درباره کاشت مو از بدن

در این بخش از سایت مطلبی جامع و کامل درباره کاشت مو از بدن نیز برای شما نیز قرار داده ایم.در مواردی که موی بدن بیمار بسیار زیاد و بلند است، موی بدن منبع هزاران گرفت محسوب می شود که این ناحیه های دهنده گسترده برای افزایش تراکم مو یا پر کردن ناحیه های جلوی سر بسیار مفید است درصورتی که در بیمارانی که چنین منبع غنی از مو ندارند چنین عمل کاشتی را نمی توان بخوبی انجام داد.برداشت در کاشت مو به روش BHT همانند روش FUE است که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی و … می باشد و کاشت آن همانند روش های دیگر کاشت مو می باشد

چه بیمارانی برای کاشت موی بدن مناسب هستند؟

بطور کلی موهای دهنده از قسمت های پشت سر و اطراف سر برداشته می شود بنابراین بیمارانی که به اندازه کافی در محل دهنده مو ندارند کیس مناسبی برای کاشت مو نیستند. نداشتن موی کافی در ناحیه های دهنده به دلایلی مثل ریزش طبیعی مو یا برداشتن مو در عمل های کاشت قبلی است. بنابراین انجام عمل کاشت با موهای دهنده نامناسب، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و تنها بخش کوچکی از ریزش مو را جبران می کند.

تفاوت اصلی بین کاشت از موی سر با کاشت از موی بدن بصورت زیر است:

مسیر رشد واحدهای فولیکولی
نوع پوست و ویژگی هایش
عمق تارهای موی زیر پوست
ضخامت و ساختار موها (صافی مو، فری و مجعد بودن مو)

برای انجام عمل کاشت مو پزشک بایستی اطلاعات و تجربه کافی درخصوص تکنیک های کاشت (FUT و FUE) داشته باشد. کاشت مو از بدن (BHT)همچنین رعایت کردن اصولی برای کاشت چنین عملی ضروری است که این اصول عبارت است از:

استخراج صحیح موهای دهنده
اماده سازی درست واحدهای فولیکولی
کاشت بهینه، درنظر گرفتن مسیر و نحوه چیدمان قلمه های پیوند
بدست آوردن یک خط موی طبیعی
استفاده از یک روش دقیق و یک تکنیک درست که تا خطرات احتمالی را به کمترین مقدار برساند.

برای موفقیت در عمل کاشت موی بدن، سه عامل مهم است:

استخراج تارهای مو
چرخه رشد موهای بدن
سازش پذیری موهای بدن و سر باهم.

محدودیت های روش BHT:

درخصوص تکنیک کاشت موی بدن هنوز به اندازه روش های کاشت FUT و FUE تحقیق نشده است و به علت کمبود تجربه در خصوص روش کاشت موی بدن (BHT) این روش را به عنوان آخرین روش بهبود موقعیت های موجود در نظر می گیرند.تجربه ای که ما بدست آورده ایم نشان می دهد که در این تکنیک بین ۷۰ تا ۸۰ درصد قلمه های پیوندی باقی می ماند

که اگرچه بنظر درصد کمی است اما فعلا همین میزان ممکن است. بنابراین بیمارانی که میخواهند از روش BHT استفاده کنند باید بدانند که هیچ تضمینی برای اینکه درصد بیشتری از کاشت مو صورت بگیرد وجود ندارد. بنابراین به بیماران توصیه میکنیم که قبل از انجام این درمان درخصوص همه جوانب عمل کاشت موی بدن با جراح متخصص خود صحبت و مشورت کنند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *