افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نوشتن درمانی چیست؟

نوشتن چگونه به ما کمک میکند؟

نوشتن درمانی

احتمالا همه‌ی شما حداقل یک نفر را می شناسید که هر روز کارهایی را که انجام داده می نویسد. اما آیا به راستی نوشتن می تواند درمانی قطعی برای بهبود سلامت روان ما باشد؟ با توجه به گفته ها و براوردهای علمی، پاسخ سوال شما مثبت است.

نوشتن یک گزینه سهل الوصول و مقرون به صرفه است که مزایای عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. و بهترین بخش در مورد نوشتن این است که هر وقت که به آن نیاز دارید در دسترس است و می توانید آن را با خود به همه جا ببرید.

همیشه زمان هایی وجود دارد که شما به نوشتن نیاز پیدا خواهید کرد چه ساعت ۴ صبح باشد و نتوانسته باشید بخوابید، یا اولین روز کاریتان باشد و یا حتی روز عروسیتان. حقیقت این است که تقریبا هر کسی می تواند از نوشتن به عنوان یک راه درمانی بهره مند شود، زیرا هر کسی دارای مشکلات خاص خود است، و نوشتن مطالب می تواند در نهایت به شما کمک کند تا به این درک برسید که چگونه به آنچه که در اطراف شما اتفاق می افتد پاسخ دهید.

خودآگاهی و شناخت خود، عناصر حیاتی رشد شخصیت هستند و شما بدین طریق می توانید شخصیت خود را بارور نمایید. آیا می خواهید درمانی برای مشکلاتتان بیابید؟ اگر با مشکل روحی جدی روبرو هستید، قبل از هر چیز بهتر است در مورد استراتژی درمانی خود، با پزشک یا متخصصتان مشورت کنید. اما اگر این کار را انجام ندادید، بهتر است دست به قلم شوید و بنویسید. به همین سادگی!

منبع: درمان با نوشتن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *