افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نوزاد دو ماهه طبیعی با این مشخصات

نوزاد دو ماهه طبیعی با این مشخصات

image_13921011360369

 

 

خانم های کم تجربه ای که کودک دو ماهه دارید در این جا می خواهیم به طور کامل خصوصیات یک نوزاد دو ماهه و شیوه برخورد با این نوزاد را بیان می کنیم همراه ما باشید با نوزاد دو ماهه طبیعی با این مشخصات .

مهارت های حرکتی نوزاد دو ماهه

کودکان دو ماهه کنترل بیشتری بر بدن خود به دست می آورند. این به این معناست که آنها می توانند سر خود را موقعی که روی شکم خود دراز کشیده اند یا ایستاده نگه داشته شده اند، اندکی ثابت تر نگه دارند.
در ماه دوم زندگی, کودکان همچنان رفلکس مکش قوی دارند. ممکن است متوجه شوید که کودک شما دوست دارد انگشتان خود را بمکند. این یکی از بهترین راه هایی است که کودکان برای آرام کردن خود دارند. در دو ماهگی, کودک شما هنوز هماهنگی لازم را برای بازی با اسباب بازی ها ندارد. اما کودک شما ممکن است به اشیای رنگارنگ آویزان شده جلوی خود ضربه بزند. کودک شما ممکن است مدت کوتاهی اسباب بازی که شما در یکی از دستان او قرار داده اید را نگه دارد.

الگوی خواب نوزاد دو ماهه

الگوهای خواب کودک شما در حال پدیدار شدن هستند اما در دو ماهگی هنوز کاملا تثبیت نشده اند. در این سن, کودکان ۱۵ تا ۱۶ ساعت در روز می خوابند. اما این ساعت ها دوره ای هستند و معمولا آماده نیستند که کل شب را بخوابند. این به خصوص برای نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند باررزتر است که معمولا هر سه ساعت بیدار می شوند تا شیر بخورند. چند هفته دیگر صبر کنید و آن موقع می توانید استراحتی که به شدت به آن نیاز دارید را به دست آورید. ممکن است حتی بتوانید کل شب را کاملا بخوابید اگر به کودک خود یاد بدهید چطور خودش به خواب برود. اینکار را با قرار دادن نوزاد خود در گهواره زمانی که خواب آلود است انجام دهید. تمام نوزادان حتما باید روی پشت خود بخوابند تا ریسک سندرم مرگ ناگهانی نوزاد کاهش داده شود. شما می توانید مدت زیادی زمانی که نوزاد بیدار و تحت نظارت است او را روی شکم قرار دهید. همچنین, تمام اشیای نرم را از گهواره نوزاد بردارید از جمله بالش ها, پتوها, عروسک های پولیشی و ضربه گیرهای نرم.

حس ها

در دو ماهگی کودکان می توانند اشیا و افراد را از فاصله ۱۸ اینچی ببینند. این به این معنی است که هنوز باید نوزاد را نزدیک به خود نگه دارید اما کودک شما می تواند صورت شما را موقع تغذیه کاملا خوب ببیند. کودکتان باید قادر باشد حرکات را زمانی که از کنار او راه می روید دنبال کند. شنوایی کودک هم در حال پیشرفت است. کودک دو ماهه شما به خصوص از گوش دادن به صدای شما لذت می برد.

ارتباط برقرار کردن نوزاد دو ماهه

برای نوزادان دو ماهه ارتباط بیشتر شامل گریه کردن می باشد. اما شما ممکن است صداهای شیرینی که او می سازد را بشنوید. نوزاد شما صورت و صدای شما را می شناسد و به آنها پاسخ می دهد. ممکن است اولین نشانه لبخند را ببینید.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید در این سن انجام دهید صحبت با نوزادتان است. اگرچه کودکان دو ماهه نمی توانند با شما صحبت کنند, به صدای شما پاسخ می دهند و این آنها را ترغیب می کند تا اولین کلمات را در ماه های بعد بگویند.

نکاتی برای ماه دوم نوزاد شما

چند ماه اول زندگی کودک انتظار می رود که برای والدین جدید هیجان بر انگیز باشد. می توانید هر وقت که لازم داشتید سوالاتی را بپرسید. پزشک شما بهترین منبع برای اطلاعات است اما خانواده و دوستان پشتیبان های خوبی هستند.

اطلاعات در نسخه و بسیاری سایت های دیگر به صورت منظم توسط متخصصین بازبینی می شوند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات قابل اطمینان هستند. با این حال, اینترنت هم مکانی است که اطلاعات زیادی در آن وجود دارد. مطمئن شوید که منبع اطلاعات پزشکی و دیگر اطلاعاتی که به صورت آنلاین می خوانید را می شناسید.

والدین امروزه مدام در حال حرکت هستند. در نتیجه, کودکان زمان زیادی را در صندلی های ماشین و کریر ها می گذارند. کودکان باید فرصت حرکت در پوزیشن های مختلف در طول روز را داشته باشند تا بتوانند از عضلاتی که برای غلتیدن, چهار دست و پا رفتن و نهایتا راه رفتن احتیاج دارند استفاده کنند. گاهی او را روی شکم, در روروک و آغوش خود قرار دهید. کودکان نباید به صورت روتین در کریر و صندلی ماشین بخوابند.

لمس طی ماه های اول کودک شما بسیاری مهم است. بعضی متخصصین ماساژ کودک یا تماس پوست با پوست را توصیه می کنند اما فقط نگه داشتن یا تکان دادن کودک کافی است.

وقتی که نوزاد شما گریه می کند, تکنیک های آرام سازی متفاوت را امتحان کنید. بعضی کودکان به موسیقی ملایم یا آواز خواندن واکنش نشان می دهند. بقیه با صدای یکنواخت آرام می شوند(مثلا روشن کردن جارو برقی یا قرار دادن موج رادیو بین ایستگاه ها). امتحان کنید تا بفهمید کدام حالت برای نوزاد دو ماهه شما موثر تر است.

 

پزشکین : نوزاد دو ماهه طبیعی با این مشخصات

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *