افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نشانه های کودکان مبتلا به صرع

نشانه های کودکان مبتلا به صرع

460155_508

 

بیماری صرع یک نوع اختلال در مغز هست که برخی کودکان به آن مبتلا هستند در این جا می خواهیم درباره صرع در کودکان و نشانه های آن نتیجه تحقیقات محققان را بیان کنیم با ما باشید با نشانه های کودکان مبتلا به صرع .

صرع نوعی اختلال همراه با تشنج است که عملکرد جسمی و ذهنی افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بر اساس تخمین‌ها ۳۰۰ هزار کودک زیر ۱۴ سال آمریکایی دچار صرع هستند. صرع برای برخی از کوکان مشکلی موقتی بوده و با کمک دارو پس از چند سال برطرف می‌شود، اما این مشکل در برخی دیگر از کودکان ادامه داشته و عملکردهای روزمره‌ی آن‌ها را متأثر می‌سازد. کودکان دچار صرع می‌توانند چند ویژگی رفتاری داشته باشند.
بی‌هوشی موقت
یکی از خصیصه‌های رفتاری کودکان دارای صرع بی‌هوشی موقت است. این کودکان ممکن است زمانی که موج الکتریکی به تمامی یا قسمتی از مغز هدایت می‌شود بی‌هوش شوند. در این حین کودک ممکن است کاملاً بی‌هوش، خیره یا سردرگم شود. کودک ممکن است بی‌هوشی یا رفتار خود هنگام بی‌هوشی موقت را به یاد نیاورد.
عدم پاسخ‌گویی، رفتارهای غیرمعمول و خیره شدن طولانی مدت
کودکان دچار صرع ممکن است در مواقعی پاسخ‌گو نباشند، برای طولانی مدت خیره شوند یا در حین تشنج رفتارهای غیرمعمول از خود نشان دهند. این کودکان ممکن است به سبب تغییرات ایجاد شده در کارکرد مغز که ناشی از حملات صرع است عاری از احساس گردند یا برای مدت طولانی به شیء یا فردی خیره شوند. برخی از کودکان همچنین ممکن است احساس ضعف شدید کنند، صداهای عجیب بشنوند، مشاهدات تحریف شده یا رفتارهای ناشی از ترس بدون دلیل مانند مخفی شدن داشته باشند.
رفتارهای تکراری 
کودکان دارای صرع ممکن است هنگام حملات پاها و دستان خود را به طور غیر ارادای حرکت دهند، مکرراً سر خود را بالا و پایین کنند، دکمه‌های لباس خود را باز و بسته نمایند، چشمان خود را مرتب باز و بسته کنند، تلوتلو بخورند و یا حرکات غیرطبیعی داشته باشند.
رفتارهای ایذایی
در کودکان دچار صرعی که حمله‌های جزئی اولیه را تجربه می‌کنند ممکن است مشکلات مرتبط با تمرکز، بیش‌فعالی یا خلق و خو مشاهده شود، این در حالی است که در کودکانی که حملات سمت چپ مغز را تجربه می‌کنند اضطراب و ناامیدی مشاهده می‌شود. این کودکان به سبب عدم توانایی در درک یا بیان ایده‌ها دچار پریشانی می‌شوند. کودکانی که دچار حملات سمت راست مغز هستند ممکن است مشکلات اجتماعی، درکی و تکانه‌ای بروز دهند و از خصایص کودکانی که دارای حملات قسمت جلو مغز هستند می‌توان به در هم ریختگی و عدم توجه به عواقب اشاره کرد.

پزشکین : نشانه های کودکان مبتلا به صرع

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *