افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نحوه مصرف دارو در دیابتی ها

نحوه مصرف دارو در دیابتی ها

download

 

دانستنی هایی درباره بیماران دیابتی و این که مصرف داروها به چگونه باشد در این مطلب جزئیات کامل درباره نحوه مصرف دارو در دیابتی ها را بیان می کنیم .

تحقیق جدیدی بیان می‌کند، که در درمان دیابت افراد سالخورده، پزشکان حتی وقتی که درمان از سطح هدف هم می‌گذرد، اغلب داروها را قطع نمی‌کنند.

مطالعه دریافت که وقتی افراد قند خون‌هایی که به طرز خطرناکی پایین بود داشتند، تنها داروهای حدود ۲۷ درصد آنها کاهش یافت. و وقتی میزان قند خون بیش از حد پایین افتاد، فقط داروهای ۱۹ درصد آنها کاهش یافت.

دکتر جرمی ساسمن، مؤلف مطالعه و دانشیار طب داخلی در دانشگاه میشیگان گفت: «با افزایش سن، خطر درمان بیش از حد، زیادتر و فواید کمتر می‌شوند. ما باید تأکید کنیم که بیشتر همیشه لزوماً بهتر نیست.»

یافته‌ها در روز ۲۶ اکتبر به صورت آنلاین در ژورنال طب داخلی JAMA منتشر شد.

گایدلاین‌های پزشکی به صورت کلی بر تشدید درمان افراد دیابتی متمرکزند تا مطمئن شوند که قند و فشار خون آنها در حدی بماند که خطر دیگر عوارض دیابت، مثل بیماری قلبی را کم کند. اما به گفته مؤلفان این مطالعه، با فشار بیشتر برای رسیدن به این مقادیر، اکنون درمان بیش از حد به یک مسأله تبدیل شده است.

به گفته ساسمن، درمان بیش از حدِ قند خون می‌تواند به افزایش چشمگیر در سقوط، گیجی و اختلالات دارویی بی‌انجامد. فشار خون سیستولی (فشار خون بالا) کمتر از ۱۲۰، برای افراد بالای ۷۰ سال بسیار پایین است.

 

پزشکین : نحوه مصرف دارو در دیابتی ها

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *