افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نبود متخصص زنان معضلی در کاشمر

نبود متخصص زنان معضلی برای بانوان کاشمری

نائب رئیس شورای شهر کاشمر نبود متخصص زنان معضلی برای مردم و بانوان این شهرستان دانست.

به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ با بیان اینکه طی چند سال گذشته با شروع طرح تحول سلامت شاهد حضور متخصصین بسیاری در شهر کاشمر بوده ایم، گفت: با وجود تمامی اقدامات انجام شده اما هنوز در شهر مشکلات بسیاری وجود دارد و متاسفانه نبود متخصص زنان به معضلی برای مردم این شهر تبدیل شده است.

وی با اشاره به کمبود این نوع تخصص در کاشمر، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم چند متخصص دیگر در رشته زنان را جذب کنیم.

نائب رئیس شورای شهر کاشمر حوزه پوشش شهر کاشمر را جمعیتی بالغ بر  ۵۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه از بسیاری شهرها برای درمان به کاشمر مراجعه می کنند وجود یک دانشکده پزشکی مستقل که بتواند اعتبارات را مستقیم از وزارتخانه جذب کند در کاشمر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه از پروژه های نیمه تمامی که طی سه سال گذشته در شهر کاشمر شروع شده حدود سه تا چهار پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار این پروژه ها تعطیل و دیگر پیشرفتی نداشته است.

صادقی، پروژه های ریوش، تولا، فرگ و چند مرکز بهداشتی دیگر را از جمله پروژه های تعطیل شده در این منطقه دانست و عنوان کرد: به دلیل نبود اعتبار پیمانکار،ریال این پروژه ها را با پیشرفت ۷۰ تا ۸۰ درصدی متوقف کرده است.

وی با بیان اینکه اگر اعتبارات به موقع جذب نشود پروژه ها فرسوده خواهند شد، گفت: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان مردم نیازمند به ثمر رسیدن این پروژه ها هستیم.

نائب رئیس شورای شهر کاشمر در ادامه با اشاره به وضعیت پزشک خانواده بیان کرد: اکنون تمامی روستاها دارای پزشک هستند و تیم سلامت که شامل ماما و خود پزشک می شود در روستاها مستقر شده است.

وی با اعلام اینکه هنوز هم خلاء و کمبودهایی در تیم های سلامت وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه  یکی از مشکلات جامعه موضوع مشکلات تغذیه ای و روانشناسی است اما عدم حضور کارشناس تغذیه و روانشناس در تیم های در تیم های سلامت مشکلاتی به وجود آورده است.

صادقی، وجود این افراد را در تیم های سلامت ضروری دانست و ادامه داد: متاسفانه در اغلب روستاها آمار طلاق و آسیب های اجتماعی بالاست که نیاز به روانشناسی و روان درمانی دارند.

وی با تقدیر از نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی جهت آوردن دستگاه ام آر ای به این شهر گفت: هرچند در گذشته افراد بسیاری مجبور بودند برای نبود دستگاه ام آر ای به شهرهای دیگر بروند اما با آوردن این دستگاه دیگر نیازی برای رفتن به دیگر شهرها همانند مشهد نیست.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *