افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

می خواهید خوش اندام شوید ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید

images (1)

علاوه بر رژیم های غذاهایی سخت که برای خوش اندام شدن به کار می برید در این جا می خواهید خوش اندام شوید ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید را به شما نشان می دهیم .

محققان مدرسه اقتصاد لندن معتقدند افرادی که به طور منظم پیاده‌روی می‌کنند، در مقایسه با افرادی که در باشگاه به تمرینات سنگین می‌پردازند، خوش‌اندام‌تر بوده و شاخص توده بدنی پایین‌تری دارند. بررسی داده‌های به دست آمده از مطالعاتی که در بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۲ به انجام رسیده‌اند نشان می‌دهد که قدم زدن به زنان بالای ۵۰ سال کمک می‌کند به راحتی وزن کم کنند.
گریس لوردان، می‌گوید: «ما در مطالعات اخیر بیش از ۵۰ هزار نفر از شهروندان انگلستان را مورد بررسی قرار دادیم و دریافتیم افرادی که به طور منظم پیاده‌روی می‌کنند، از شاخص توده بدنی پایین‌تری برخوردارند.»
این تاثیر به این دلیل است که پیاده‌روی یک ورزش آسان بوده و برای اکثر افراد قابل‌ تحمل است. سالمندان نیز می‌توانند به راحتی پیاده‌روی کنند. چون این ورزش به آمادگی جسمانی بالایی نیاز ندارد. با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از شهروندان بریتانیا فعالیت بدنی خاصی ندارند، پیاده‌روی سریع و منظم به صورت روزانه بهترین انتخاب ممکن است. جیم مک‌کنا، استاد رشته فعالیت و سلامت در دانشگاه لیدز بکت می‌گوید: «این مسئله در چارچوب انسان‌شناسی تعریف می‌شود. افراد باید خود را به صورت مکرر در معرض مصرف انرژی قرار دهند.»
انسان‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که با انجام ۱۴ ساعت فعالیت‌های سطح پایین به زندگی خود ادامه دهند. انسان قادر است این روند ثابت را به صورت روزانه در دستور کار خود قرار دهد. با این حال، انسان با این هدف طراحی شده است که از همین فعالیت‌های سطح پایین بیشترین استفاده را ببرد.

 

پزشکین : می خواهید خوش اندام شوید ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *