جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



میان وعده های انرژی زا اما سالم

 

  • برای تامین ویتامین سی بدن تان در میان وعده ها از انواع مرکبات همچنین از کلم بروکلی آب پز به همراه فلفل دلمه و سیب زمینی آب پز و شلغم و کلم قرمز استفاده کنید تا سلامت و شاد بمانید.در میان وعده ها میتوانید از انواع میوه های تازه بصورت سالاد میوه با چاشنی طبیعی استفاده کنید.

وقتی در هنگام ظهر یا عصر نیاز به خوردنی دارید باید یک خوردنی سالم با پایین ترین کالری را انتخاب کنید البته موادی را انتخاب کنید  که بتواند به شما نیرو بدهد تا در تمام روز بتوانید سرپا بایستید و کارهایتان را بدون خستگی انجام بدهید. برای اینکه در فصول سرد سال این نیرو و قدرت بدنی را داشته باشید و هرگر احساس کسالت نداشته باشید از مصرف ماکارونی و لازانیا, نانهای سیاه مانند نان جو و سبوس دارغافل نشوید و همواره در خوردنی های روزانه خود مد نظر داشته باشید

حبوباتی مانند لوبیا و عدس و نخود را آب پز کنید و با آب لیمو یا فلفل تند میل کنید زیرا قند دیر جذب موجود در این حبوبات به تامین انرژی مورد نیاز شما در طول روز کمک میکند همچنین سرشار از فیبر و مواد معدنی است.

برای تقویت سیستم ایمنی بدن تان همچنین برای جلوگیری از سرماخوردگی در زمستان و برای رفع خستگی در برنامه غذایی میان وعده ای تان سیر را بگنجانید,سیر دوست سلامتی شماست.

برای تامین ویتامین سی بدن تان در میان وعده ها از انواع مرکبات همچنین از کلم بروکلی آب پز به همراه فلفل دلمه و سیب زمینی آب پز و شلغم و کلم قرمز استفاده کنید تا سلامت و شاد بمانید.

در میان وعده ها میتوانید از انواع میوه های تازه بصورت سالاد میوه با چاشنی طبیعی استفاده کنید.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)