افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مژده به زوجین نابارور

مژده به زوجین نابارور

  • گزارش قبل از شروع طرح تحول سلامت ۶۲ مرکز ارائه دهنده خدمات درمان ناباروری خصوصی و دولتی وجود داشت که از این تعداد ۲۴ مرکز وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی بود که ۹ مورد آن آموزشی هستند و ۳۸ مرکز نیز خصوصی بودند.

 

۱۵مرکز درمان ناباروری ART، یک بخش آندرولوژی و یک مرکز جامع حفظ باروری در راستای برنامه طرح تحول سلامت و سیاست‌های جدید جمعیتی با حضور وزیر بهداشت و به طور همزمان در ۱۴ استان کشور به بهره برداری رسید.

یکی از اهداف برنامه تحول سلامت علاوه بر حمایت از زوجین نابارور ، افزایش دسترسی مردم به مراکز درمان ناباروری دولتی در مناطق محروم بود که در ابتدای طرح این مراکز ۲۴ مورد بود و تا آخر دولت یازدهم ۱۵ مرکز دیگر به بهره برداری می رسند که این مراکز برای جمعیت تحت پوشش حدود ۱۸ میلیون نفر در ۱۰ استان (به‌غیر از استان تهران ) است.

بنابراین گزارش قبل از شروع طرح تحول سلامت ۶۲ مرکز ارائه دهنده خدمات درمان ناباروری خصوصی و دولتی وجود داشت که از این تعداد ۲۴ مرکز وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی بود که ۹ مورد آن آموزشی هستند و ۳۸ مرکز نیز خصوصی بودند.

طبق بررسی‌های انجام شده ۱۸ درصد ارائه خدمات ناباروری توسط مراکز دولتی و ۸۲ درصد نیز در مراکز خصوصی ارائه می‌شده است.

با افتتاح ۱۵ مرکز جدید درمان ناباروری در کشور که با حضور وزیر بهداشت در استان البرز و همزمان در استانهای قم، فسا، بیرجند، سبزوار، اراک، اردبیل، گراش، جهرم، زاهدان، گلستان، شیراز، شهرکرد و تهران افتتاح شد، شاهد رشد ۶۱ درصدی مراکز درمان ناباروری در کشور خواهیم بود.

منبع : سلامت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *