افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مواد غذایی لاغر کننده

غذاهایی که بر خلاف تصور عموم باعث کاهش وزن می شوند :

آجیل 
آجیل معمولن دانه های چرب هستند اما نوع چربی موجود در آجیل مفید و مناسب است . دارای ارزش غذایی است و همینطور منبع غنی پروتئین و فیبر است و قند خون را ثابت نگه میدارد و با احساس سیری که از خوردن آجیل به دست می آورید از خوردن شیرینهای مصنوعی و کاذب جلوگیری میکنید . کره بادام زمینی یک خوراکی رژیمی محسوب میشود . طبق مستندات افرادی که روزی یک مشت آجیل می خورند طول عمر بیشتری دارند .

eqw

پنیر
طبق یک نظریه وقتی بدن به مقدار کافی کلسیم دریافت کند چربی بیشتری می سوزاند خوردن پنیر و ماست و شیر کم چرب یک عامل کمک کننده در کاهش وزن است غذاهای لبنی غنی از پروتئین میباشند که برای محافظت از بدن لازم است .

قهوه
قهوه تنها در صورتی جزء نوشیدنی های بد محسوب می شود که بیشتر از ۴ فنجان در روز خورده شود یا اینکه با خامه ویاشکر مخلوط شود خوردن قهوه تلخ سوخت و ساز بدن را بالا می برد بدون اینکه کالری دریافتی روزانه شما تغییری کند برای اینکه ویتامین دی یا کلسیم به شما برسد می توانید مقداری سر شیر به قهوه اضافه کنید.

تخم مرغ
کارشناسان توصیه میکنند ک که بهتر است بزرگسالان هرروز صبحانه یک تخم مرغ بخورند زیرا تخم مرغسرشار از پروتئین می باشد وچون زمان زیادی میبرد تا هضم شود احساس سیری به فرد میدهد و باعث کم خوری در روز می شود .

استیک ( گوشت کبابی )
برای مدت هاست که متخصصان سلامت و تغذیه هشدار دادند که مصرف گوشت قرمز را کاهش دهید . یک برش کوچک از گوشت گاوچربی اشباع شده دارد در حالی که همون اندازه گوشت سینه مرغ چربی کمتری دارد. گوشت کبابی مانند تخم مرغ مملو از پروتئین می باشد و کاملن به فرد احساس سیری میدهد و در نهایت منجر به کاهش وزن می شود . فیله گوشت . گوشت راسته (گوشت کمر گوسفند ) به اندازه یک کف دست دارای مقدار زیادی پروتئین و مقدار کمی چربی می باشد .
هر غذای به ظاهر بد و نامناسبی اگر به میزان کافی حاوی پروتئین باشد می تواند دربرنامه کاهش وزن شما قراربگیرد .در واقع متخصصان تغذیه توصیه می کنند رفتارها و عدات غذایی غلط خود را کنار بگذارید . محرومیت و ممنوعیت شدید شما از منابع غذایی ممکن است باعث عدم موفقیت شما یا شکست شود بهترین راه برای کاهش وزن و رژیم این است که مقدار یا میزان غذاهای مصرفی رو محدود کنید. کمیت رو در نظر بگیرید .و اصل اعتدال را رعایت کنید .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *