افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

منافذ باز پوست را با این ماسک ببندید

%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%81%d8%b0-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa%db%8c

  • بر اساس تحقیقات، جوش شیرین دارای خواص متعدد در سلامت و زیبایی پوست است. این ماده علاوه بر حفظ PH صورت، همانند یک لایه‌بردار قوی سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند و باعث درخشندگی و روشنی پوست می شود.

یکی از مشکلات زیبایی مربوط به پوست صورت، وجود منافذ باز است که علاوه بر ظاهر نامطلوب سبب بروز انواع آکنه و جوش بر روی صورت می‌شوند.

برای از بین بردن منافذ باز پوست تنها به ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین و مقداری آب ولرم نیاز دارید.
برای تهیه این ماسک دست‌ساز کافی است مواد مذکور را با یکدیگر مخلوط کنید و بر روی پوست صورت که آن را قبلاً شسته و خشک کرده اید به صورت دورانی مالش دهید.
برای اثر بخشی بهتر و جلوگیری از بروز حساسیت و قرمزی احتمالی، از تماس این محلول با چشم ها و مجاورت بینی و دهان خودداری کنید و پس از چند ثانیه آن را از سطح پوست پاک کنید.
بر اساس تحقیقات، جوش شیرین دارای خواص متعدد در سلامت و زیبایی پوست است. این ماده علاوه بر حفظ PH صورت، همانند یک لایه‌بردار قوی سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند و باعث درخشندگی و روشنی پوست می شود.
از جمله دیگر مزایای استفاده از جوش شیرین، خواص ضدباکتریایی و ضد التهابی آن است که باعث می شود آکنه و جوش های پوستی سریع درمان شوند.
پس از آبکشی محلول از صورت، سطح آن را با آب سرد شسته و آنگاه با کرم مرطوب کننده پوست خود را آبرسانی کنید.
مداومت در مصرف محلول جوش شیرین و آب باعث می شود تا به تدریج منافذ باز پوست بسته و پوست صاف و یکدست شود. از این گذشته دیگر نیازی به استفاده از داروهای شیمیایی با اثرات مخرب بر سطح پوست ندارید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *