افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

برای مقابله با آلزایمر ویتامین D3 و امگا ۳ مصرف کنید

1

 

  • بررسی‌های جدید  بار دیگر نقش احتمالی ترکیبات ریزمغذی نظیر ویتامین D3 و امگا-۳ را در تقویت ایمنی بدن برای کمک به مقابله با آلزایمر نشان می‌دهد.

آلزایمر یکی از بیماری های شایع در دوران سالمندی است. بیماری آلزایمر ۲ تا ۵ درصد اشخاص مسن را دربر می‌گیرد و گاهی هم بر اشخاص جوانتر حمله می‌کند. به نظر می‌رسد که بیماری آلزایمر در اثر فاسد شدن سلولهای منطقه هیپو کامپ که معمولا مقدار زیادی استیل کولین تولید می‌کنند بوجود می‌آید.

متخصصان مغز و اعصاب در یک مطالعه جدید نشان دادند که ویتامین D3 و اسید چرب امگا-۳، توان سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به پاکسازی پلاک‌های آمیلوئید در مغز که از نشانه‌های اصلی بیماری آلزایمر است، کمک می‌کند.

این متخصصان در یک مطالعه کوچک ژن‌های کلیدی و شبکه‌های سیگنال‌دهی را شناسایی کرده‌اند که توسط ویتامین D3 و اسید چرب امگا-۳ تنظیم می‌شوند و می‌توانند به کنترل التهاب و پاکسازی پلاک‌های آمیلوئید در مغز کمک کنند.

متخصصین دانشکده پزشکی «دیوید گفن» در دانشگاه کالیفرنیا می گویند: بررسی‌های جدید  بار دیگر نقش احتمالی ترکیبات ریزمغذی نظیر ویتامین D3 و امگا-۳ را در تقویت ایمنی بدن برای کمک به مقابله با آلزایمر نشان می‌دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *