افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

معرفی نوشیدنی های ضد سرطان

871854_501

  • یکی از سبزیجات فوق العاده برای پیشگیری از سرطان، کلم است و می توان از آن نوشیدنی های متفاوتی تهیه کرد تا با رساندن مواد مغذی به بدن مانع از تشکیل سلول های سرطانی و تکثیر آن ها شود.

عوامل وراثتی تاثیر زیادی در بروز این بیماری دارند، اما نباید تاثیر تغذیه را به عنوان عاملی مهم در ابتلا و پیشگیری از آن نادیده گرفت. سلول های سرطانی همیشه در بدن وجود دارند، اما رشد و تکثیر آن ها به خود ما، عادت ها و نوع تغذیه مان بستگی دارد.

سرطان انواع متعددی دارد و واکنش و متاستاز آن در هر بدن متفاوت است؛ مهم این است که در جنگ بین سرطان و بدن، طرف بدن را بگیرید و به سلول های سرطانی مجال رشد ندهید. چند نوشیدنی مفید و طبیعی را معرفی می کنیم که خواصی ضدسرطانی دارند و حالت اسیدیته بدن را کاهش می دهند.

آب هویج، سیب و اسفناج

هویج و اسفناج دارای ویتامین های A، E و B و مواد مغذی مانند کلسیم هستند که برای بدن بسیار مفید و برای پیشگیری از رشد سلول های سرطانی فوق العاده اند. برای اینکه از سرطان دور بمانید، مخلوطی از هویج سیب و اسفناج را بنوشید.

یک عدد هویج خردشده، دو لیوان آب، نصف عدد هویج خرد شده، دو لیوان آب، نصف عدد آب لیموترش، نصف عدد سیب و چند برگ اسفناج را داخل مخلوط کن بریزید تا یکدست شود. اگر ترکیبات زیاد غلیظ باشد می توانید مقداری آب به آن اضافه کنید تا رقیق تر شود.

نوشیدنی کلم

کلم برگ سرشار از ترکیبات مغذی زیادی مانند پروتئین، کربوهیدرات، منیزیم، پتاسیم و ویتامین C است که می تواند در ترکیب با دیگر سبزیجات شما را در برابر سرطان ایمن کرده و بدن تان را تقویت کند. برای تهیه این نوشیدنی ویژه، کافی است سه تا چهار برگ کلم و نیم لیتر آب را مخلوط کنید.

برای کاهش طعم تلخ این نوشیدنی، کافی است نیم تا یک لیوان آب هویج به آن اضافه کنید. اگر جزو طرفداران بروکلی هستید نیز می توانید از این کلم فوق العاده مفید در ترکیب نوشیدنی خود استفاده کنید.

نوشیدنی سبز

یکی از سبزیجات فوق العاده برای پیشگیری از سرطان، کلم است و می توان از آن نوشیدنی های متفاوتی تهیه کرد تا با رساندن مواد مغذی به بدن مانع از تشکیل سلول های سرطانی و تکثیر آن ها شود. سه برگ کلم، دو برگ اسفناج و اگر تمایل داشتید چند تکه بروکلی را با آب سه عدد پرتقال میکس کنید. استفاده از بروکلی اختیاری و بستگی به ذائقه خودتان دارد. این نوشیدنی را ناشتا میل کنید تا خواص آن به خوبی جذب بدن شود.

آب گوجه فرنگی

«لیکوپن» یکی از ترکیبات بسیار مفید برای پیشگیری از رشد و تکثیر سلول های سرطانی است که در آب گوجه فرنگی یافت می شود. آب گوجه فرنگی حاوی خواص آنتی اکسیدانی بالایی بوده و یکی از منابع غذایی فوق العاده لیکوپن است.

پنج عدد گوجه فرنگی خرد شده، یک ساقه کرفس، یک عدد خیار، چند برگ ریحان و مقداری فلفل و نمک را در مخلوط کن ریخته و مخلوط کنید. این نوشیدنی را روزی یک بار بنوشید تا خواص آن شما را از شر بیماری ها دور کند.

آب سیب، هویج و زنجبیل

یک نوشیدنی تهیه شده از سیب و هویج و زنجبیل برای کاهش سلول های سرطانی بسیار موثر است. زنجبیل یک ماده غذایی ضدسرطان است، به همین دلیل نیز استفاده از آن توصیه می شود. نوشیدنی تهیه شده از این مواد غذایی، انرژی خوبی به بدن رسانده و خواص ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی و آرام بخشی دارد.

پنج عدد سیب، سه عدد هویج و مقداری زنجبیل تازه و خرد شده را رنده کنید. حواس تان باشد که میزان کمی زنجبیل کافی است، چون طعم آن تند است. تمام مواد را داخل مخلوط کن بریزید تا یک نوشیدنی یکدست حاصل شود.

فراموش نکنید…

تاثیر این نوشیدنی ها در آنتی اکسیدان ها و ترکیبات کاهنده حالت اسیدیته بدن موجود در آن هاست. نتایج بررسی های متعدد که در خصوص سرطان و روش های پیشگیری و درمان آن انجام شده، نشان می دهد هرچه حالت اسیدیته خون بالاتر باشد، امکان ابتلا به سرطان افزایش پیدا می کند. در نهایت توصیه می شود سیر خام را به برنامه غذایی تان اضافه کنید. این ماده غذایی اثرات فوق العاده ای داشته و نه تنها در درمان سرطان بلکه برای مقابله با انواع بیماری ها ماننددیابت نیز موثر است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *