افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

معرفی شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده

بهترین شامپو مخصوص موهای رنگ شده

به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ بهترین شامپو مخصوص موهای رنگ شده دقیقا همان کاری را می کند که نامش می گوید، یعنی از موهای رنگ شده شما در برابر رنگ پریدگی و کدر شدن محافظت می کند.

در هر حال کسی دوست ندارد هزینه هنگفتی بابت رنگ مو پرداخت کند و با دوبار شستشو رنگ دلخواهش از بین برود. بنابراین در چنین مواقعی بهترین کار، انتخاب شامپو مخصوص موهای رنگ شده است تا با کمک آن مدت زمان بیشتری رنگ موی مورد علاقه تان روی موها باقی بماند. خوشبختانه این روزها تقریبا بیشتر برندهای مطرح محصولات بهداشتی و آرایشی شامپوی مخصوص موهای رنگ شده دارند و شامپوهای مخصوص موهای قرمز، بلوند و قهوه ای نیز از هم جدا هستند. در کنار شامپو مخصوص موهای رنگ شده باید از نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده نیز استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. بانوی شهر در این مطلب به پنج مورد از این شامپوها اشاره می کند تا انتخاب شما راحتتر باشد.

۱ ) شامپو داو (Dove Color Protect Shampoo)

داو (Dove) یک برند آرایشی بهداشتی انگلیسی است که محصولات آن در بیش از ۸۰ کشور به فروش می رسد. داو محصولات متنوعی عرضه می کند که در بین آنها شامپوها و محصولات مراقبت از موی آن از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شامپو رنگ یا شامپو محافظت کننده موهای رنگ شده داو کمک می کند موهای رنگ شده پس از ۸ هفته و بارها شستشو همچنان براق و شاداب باقی بماند. این شامپو باعث می شود موهای شما حتی بعد از ۴۰ بار شستشو همچنان مثل روز اول باشد و رنگ کدر و تیره نشود. در کنار شامپو مخصوص رنگ موی داو بهتر است از نرم کننده مو محافظت کننده رنگ موی داو نیز استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

۲) شامپو سان سیلک (Sunsilk Color Protecting Shampoo)

سان سیلک (Sun silk) هم یک برند انگلیسی است که فقط محصولات مراقبت از مو تولید می کند. سان سیلک با نام های مختلفی در جهان به فروش می رسد ، در ترکیه محصولات این شرکت با  نام الیدور (Elidor)، در برزیل با نام سدا (Seda) و در آمریکای لاتین با نام سدال (Sedal) شناخته شده هستند. شامپو مخصوص موهای رنگ شده سانسیلک حاوی ویتامین E و کراتین بوده، به خوبی می تواند محافظت از مو در برابر آسیب های احتمالی پس از رنگ شدن و نرم و براق نگه داشتن موهای رنگ شده را انجام دهد و در عین حال به دلیل دارا بودن کراتین حالت وز موی رنگ شده را نیز می گیرد.

۳ ) شامپو لورئال (L’Oreal Color Protecting Shampoo)

شامپو محافظت کننده موهای رنگ شده لورئال که با نام Ever Pure  عرضه می شود، علاوه بر اینکه از کدر شدن رنگ مو محافظت می کند، خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد و مخصوص موهای خشک طراحی شده است. این شامپو ۱۰۰% بدون سولفات بوده و به همین دلیل آسیبی به مو نمی رساند. این شامپو کمک میکند، تا ۴ هفته موهای رنگ شده مانند روز اول براق و شاداب باقی بماند و رنگ تغییری نکند.

۴ )شامپو سواو (Suave Color Protecting Shampoo)

سواو یک برند محصولات بهداشتی آمریکایی است که از شیکاگو متولد شده است. این برند بیش از ۱۰۰ محصول در دسته بندی های شامپو، لوسیون، صابون و عطر ارائه می کند. در این میان شامپو مخصوص موهای رنگ شده سواو یکی از محصولات پرفروش این برند است که در کنار نرم کننده آن کمک می کند موهای رنگ شده تا ۴۰ بار شستشو همچنان جذاب و زنده باقی بماند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *