افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مصرف آنتی بیوتیک باعث از بین رفتن میکروب های مفید دستگاه گوارش می شود

283e47b1-4239-4ae6-9314-02e0e78fbd68

  • حمام یک‌روز درمیان با آب نیم‌گرم و چرب‌کردن بدن با روغن بادام یا بنفشه بادام برای حفظ سلامتی در پاییز ضروری است. برای حفظ سلامتی در فصل پاییز، باید بیشتر از تابستان تحرک و ورزش داشته باشید.

 

سید جواد علوی درباره تدابیر فصل پاییز اظهار داشت: اکثر سرماخوردگی‌ها، ویروسی هستند و نیازی به آنتی‌بیوتیک (چرک خشک‌کن) ندارند, مصرف آنتی‌بیوتیک نه‌تنها جیب افراد, بلکه دستگاه گوارش آنها را نیز از میکروب‌های مفید خالی می‌کند.

وی گفت: می‌توانید در فصل پاییز و زمستان نسبت به فصول گرم، از غذاهای مقوی سنگین مثل آش‌ها، آبگوشت‌ها، کله‌پاچه و… قدری بیشتر مصرف کنید، البته نه‌اینکه پرخوری کنید.

ورزش و تحرک در فصل پاییز بسیار ضروری است

این کارشناس طب سنتی افزود: حمام یک‌روز درمیان با آب نیم‌گرم و چرب‌کردن بدن با روغن بادام یا بنفشه بادام برای حفظ سلامتی در پاییز ضروری است. برای حفظ سلامتی در فصل پاییز، باید بیشتر از تابستان تحرک و ورزش داشته باشید.

وی اضافه کرد: پرهیز از انواع خون‌گیری از جمله فصد و حجامت (مگر به‌تشخیص درمانگر مجرب) برای حفظ سلامتی در فصل پاییز ضروری است.

کاهش فعالیت جنسی برای حفظ سلامتی در فصل پاییز ضروری است

علوی بیان داشت: کاهش فعالیت جنسی برای حفظ سلامتی در فصل پاییز ضروری است. حفظ سلامتی در پاییز نیازمند پرهیز از نوشیدن آب بسیارسرد، پوشاندن سر و بدن از سرمای بامداد و شب و دوری از گرمای میانه‌ روز است.

این کارشناس طب سنتی یادآور شد: مصرف غذاهای گرم و تر مثل گوشت بره، زرده تخم‌مرغ عسلی، شیرینی‌های حاوی شکر و بادام و پسته، مغزها، انجیر، کشمش و مویز، شیره انگور، سیب، انار، انگور، خربزه، گلابی،‌ شلغم و خاکشی به حفظ سلامتی در پاییز کمک می‌کند.

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *