افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه در مجالس زیباتر به نظر برسیم؟!

همیشه خانم ها دوست دارند در مجالس زیبا و شیک به نظر برسند زیرا زیبایی برازنده ی خانم ها می باشد ما در این بخش مطلبی با عنوان چگونه در مجالس زیباتر به نظر برسیم؟! نیز قرار داده ایم. هر کدام از ما وقتی به یک مراسم خاص مثل عروسی، سالگرد ازدواج و… دعوت می‌شویم، بلافاصله بعد از دریافت دعوت شفاهی یا مکتوب به لباس‌مان فکر می‌کنیم؛

اینکه آیا لباس مناسبی برای شرکت در این مراسم داریم یا باید وقت خرید بگذاریم و دنبال یک لباس مناسب پاساژنوردی کنیم اما یک پیشنهاد متفاوت برای شما داریم اینکه این بار به جای یک لباس جدید به یک گردنبند خاص فکر کنید؛ گردنبندی که به خودی خود لباس شما را جذاب و خاص می‌کند. شما می‌توانید یکی از لباس های قدیمی خودتان را با یکی از این گردنبندها،

4

متفاوت و جدید جلوه بدهید.سنگ‌های رنگی به ویژه سنگ‌های گران قیمت، ابزار خوب مناسبی برای نفیس نشان دادن جواهرات هستند. این جواهرات به خصوص نمونه‌هایی که حالت شیشه‌ای و براق دارند، انتخاب خوبی برای مهمانی‌های عصر یا استفاده روزانه نیستنداما بهترین گزینه برای مراسم عروسی یا مهمانی شب محسوب می‌شوند.

چنین گردنبندی که سنگ‌ها و جواهرات آن در جلو متمرکز شده است، برای لباس‌هایی با یقه ۷ یا یقه کت انگلیسی مناسب است.برای پیراهن‌های ساده در هر رنگی می‌توانید از این مدل گردنبند استفاده کنید.بهتراست پیراهن شما از پارچه یا پارچه‌های ساده تهیه شده باشد تا زیبایی گردنبند بیشتر جلوه کند. با استفاده از این گردنبند شما می‌توانید یک پیراهن یقه گرد ساده را در یک مراسم خاص بپوشید.

5

برای پیراهن‌هایی با یقه ایستاده استفاده از گردنبند بلند انتخاب خوبی است.با استفاده از چنین گردنبندی شما می‌توانید یک بلوز و دامن ساده را در یک موقعیت رسمی بپوشید. البته ترجیحا بلوز و دامن شما یک رنگ باشند و به شکل یک پیراهن به نظر برسد. این گردنبند بلند باعث می‌شود، شکست پیراهن و دامن هم خیلی به چشم نیاید.برای پیراهن‌های یقه گرد باز، گردنبندهای گرد یا طوق‌ها انتخاب خوبی هستند.

قرار گرفتن دانه‌های برلیان در اطراف سنگ باعث می‌شود سنگ جلوه بیشتری پیدا کند. چنین گردنبندی را می‌توانید در مراسم نیمه رسمی هم استفاده کنید. حواس‌تان باشد یکی از جذابیت‌ها و زیبایی‌های این گردنبندبه دلیل فرم متفاوت و شکل سنگ‌هاست.برای هر خانمی که به پوشیدن لباس‌ های فاخر علاقه و عادت دارد، داشتن چند رشته مروارید در اندازه‌های مختلف ضروری است.

6

هروقت گردنبند مناسب لباس خود را نداشتید، از یک یا چند رشته مروارید کمک بگیرید.این رشته‌ها به لباس زیبایی خاصی می‌بخشند. رشته‌های بلند مروارید را می‌توانید به چند روش استفاده کنید، مثلا گره بزنید یا دور گردن بیندازید به گونه‌ای که یک رشته کوتاه دور گردن باشد و یک رشته بلند، در جلو آویزان شده باشد. مروارید روی لبا‌س‌های مختلف زیبایی خاصی دارد.گردنبند برلیان از علاقه‌مندی‌های هر خانمی است.

این علاقه و گرایش خانم‌ها چنان بی‌دلیل و استدلال هم نیست. گردنبندهای برلیان، زیبایی چشمگیری دارند و باعث می‌شوند هر لباسی جلوه خاصی پیدا کند. در انتخاب گردنبندهای برلیان دقت کنید، سراغ گردنبندی بروید که کوتاه است و برلیان‌های آن به جای تجمع در یک نقطه، از چپ به راست گردن چیده شده‌اند؛ چنین گردنبندهای برلیانی زیبایی بیشتری دارند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *