افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ماسک های رفع لک صورت

b

ماسک عسل و ترب در درمان کک و مک
یک ترب تازه را ریز رنده کنید یا بکوبیدوبا عسل مخلوط کرده وضماد کنید .ضماد تهیه شده را برروی کک ومک صورت قرار دهید. پس از چند دقیقه ماساژ،صورت را با آب ولرم بشویید.برای زیبایی ودرخشش پوست ،ضماد تهیه شده را روی پوست صورت بمالید وپس از یک ساعت ،صورت را با آب ولرم بشویید

ماسک عسل و شاهی برای بر طرف کردن لک صورت
پنج قاشق آب شاهی را با یک قاشق عسل مخلوط کرده خوب هم زنید تا به صورت یک مایع یکنواخت در بیایید.سپس با یک تکه پنبه صورت خود را صبح وشب با این مایع ماساژ داده وبگذارید تا خشک شود. سپس به آب ولرم بشویید.

ماسک عسل،لیمو و گلیسیرین برای درمان کک و مک
یک عدد لیمو ترش ،۶۰میلی لیتر گلیسیرین ،۲۵۰ گرم عسل و۶۰میلی لیتر الکل ۷۰درجه رابا یگدیگر مخلوط کنید. هرشب این مخلوط را به کک ومک ها بمالید وصبح روز بعد با آب ولرم بشویید.

ماسک پوست هندوانه برای درمان کک و مک
گوشت هندوانه را به طورکامل خارج وپوست آن را به قطعات کوچک تقسیم کنید.این قطعات کوچک را روی صورت بردارید. سپس صورت رابه خوبی ماساژ دهید ودر انتها با آب بشویید.

ماسک کدو برای بر طرف شدن لک صورت
پوست کدو حلوایی را خشک وسپس آن را ساییده وپودر کنید . پودر بدست آمده را با سرکه مخلوط کنید. وهرروز روی لک ها بمالید

شبدر قرمز
۵۰ گرم تخم شبدر قرمز را با کمی آب بجوشانید. پس از سرد شدن آن را بروی کک ومک صورت بمالید. تا موقعی که کک ومک ها برطرف می شوند این کار را تکرار کنید.

ماسک خیار برای از بین بردن لک
پوست خیارتازه را حلقه حلقه کنید ودر ظرفی که حاوی شیر است به مدت یک ساعت قراردهید .سپس با استفاده ازپنبه از این محلول هفته ای چند بار تا برطرف شدن لک ها روی لک ها بمالید ونیم ساعت بعد صورت را با آب ولرم بشویید

ماسک جعفری برای جلوگیری از لکه لکه شدن پوست در زمان بارداری
۲۰ گرم ساقه برگدارجعفری را در یک لیترآب جوش بریزید وبه مدت ۵دقیقه آن را دم کرده .سپس ازآب لیموی تازه را به آن اضافه کنیدوبگذارید سرد شود.این دم کرده را به صورت کمپرس روی پوست صورت قرار دهید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *