افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لایه لایه شدن پوست بعد از میکرونیدلینگ

آیا پوست انداختن بعد از میکرونیدلینگ طبیعی است؟

به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ شایدلایه لایه شدن پوستتان بعداز انجام میکرونیدلینگ شمارا نگران کند، اما باید بدانید  پوست انداختن بعد از میکرونیدلینگ طبیعیست و برای برخی ازافراد بعداز چند روز نمایان می شود. لایه لایه شدن پوست از جمله نکاتی است که باید بعد از میکرونیدلینگ انتظار آن را داشته باشید.

درست است که شما برای ترمیم پوست و جوانسازی پوست سراغ میکرونیدلینگ رفته اید و شاید لایه لایه شدن پوست و  پوست انداختن بعد از میکرونیدلینگ به نظرتان آخرین چیزی باشد که ازچنین عملیاتی انتظار دارید، اما جای نگرانی نیست. میکرونیدلینگ سوراخ های بسیار ریزی روی پوستتان ایجاد می کند که بدنتان به طور اتوماتیک به آن پاسخ گفته و سعی می کند آن را ترمیم کند. این یعنی یک لایه پوست جدید ایجاد می شود و حالا دیگر پوست قبلی و به اصطلاح پیر باید از بین برود که این عمل را با لایه لایه شدن پوست متوجه می شویم. اما زمانیکه این پوست های قدیمی ازبین می روند با چهره ای جوان تر و شاداب تر مواجه می شوید.

اگر در مدت زمان درمان پس از میکرونیدلینگ دچار نگرانی شدید هیچ دارویی را سرخود مصرف نکنید و با پزشکتان مشورت کنید. اما این رابدانید که پوست انداختن بعد از میکرونیدلینگ طبیعی است و حتی برای پوستتان مفید نیز است :

مشکلات ناشی ازتیرگی ها و لکه های روی پوست را از بین می برد : زمانیکه پوستتان لایه لایه می شود باعث می شود تا فضا برای تولید سلول های جدید باز شود و اگر قسمت هایی از پوستتان دچار لک یا تیرگی بوده باشد این بازتولید سلول های پوستی باعث روشن تر شدن و حتی ازبین رفتن آنها می شود.

بیشتر بخوانید:  جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ خانگی

پیری روی پوستتان را ازبین می برد : وقتی صورتتان پوست میندازد باعث می شود نقاطی ازپوستتان که در آنها نشانه هایی ازسالخوردگی یا لکه های سن و سال نمایان است کم شده و به حداقل برسند. به مرور زمان متوجه جوان تر شدن پوستتان خواهید شد.

در کل باید بدانید میکرونیدلینگ با لایه لایه کردن پوست و ایجاد سلول های جدید باعث جوانسازی پوست شما می شود و نیازی به نگرانی نیست. فقط کافیست این دوره درمان را طی کنید و منتظر ظاهر شدن پوستی شفاف و جوان باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *