افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لاغر شدن با کویتیشن

انجام ورزش و فعالیت بدنی به همراه رژیم غذایی کم کالری، قطعا کاهش وزن را به همراه خواهد داشت. ولی در بعضی از مواقع، مانند زمانیکه میخواهیم این اتفاق سریعتر رخ بدهد و یا چربیهای موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاومت میکنند؛ میتوان از روشهای کمکی جهت رسیدن به این هدف استفاده کرد. از جمله این روشها میتوان از ” کویتیشن ” نام برد. همواره این نکته را به یاد داشته باشید که این روشها کمکی هستند و نمیتوانند به تنهایی جایگزین ورزش یا رژیم غذایی بشوند.

چگونه لاغر شوم

z

کویتیشن در واقع یک روش ایمن، موثر و بدون نیاز به جراحی برای از بین بردن چربی های جمع شده در سطوح مختلف بدن است. امواج اولتراسوند با فرکانس های صوتی خود، تکان هایی در چربی های بدن ایجاد می کنند، امواجی که گوش انسان قادر به شنیدن آنها نیست ولی چنان تکانی در بافت چربی ها ایجاد می کند که سلول های چربی نمی توانند در مقابل آن مقاومت کنند و در نتیجه شکسته و به حالت مایع در می آیند و سپس آنها را برای سوختن دربدن یا دفع درکبد آماده می کنند.

پس از آن ، سلولهای شکسته شده به کبد(جگرسیاه) رفته پس از یک سری تغییرات شیمیایی وتبدیل به مواد قابل سوختن در ماهیچه ها ،ازطریق ادرار دفع یا درماهیچه ها سوزانده میشوند. اینجا نقش فعالیت بدنی و رعایت تغذیه مناسب ،شامل کم چربی وکم کالری به خوبی مشخص می شود. دستگاههای جدیدی که برای این کار ساخته شده اند، قادرند به طور خاص چربی ها را مورد هدف قرار دهند، مخصوصا چربی هایی که بافت سخت تر و به هم فشرده تری دارند.
از روش کویتیشن به عنوان روش فرم دهنده بدن هم یاد می شود، برای اینکه نه تنها چربی ها را از بین می برد، بلکه می تواند به آنها فرم دلخواه را نیز بدهد. یکی از موارد استفاده این روش فرم دادن به اجزای صورت است. دستگاه کوچکتری که مخصوص بافت های صورت ساخته شده است، می تواند گونه ها را بالا ببرد، گودی زیر چشم ، پف چشم ها و حتی چروک ها را کم کند. همچنین چربی های زیر چانه و یا همان غبغب را از نیز از بین می برد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *