افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لازم است بعد از فعالیت ورزشی بدنتان سرد شود

1417510409

  • شما هرگز نباید از گرم کردن صرفنظر کنید، این کار برای اجتناب از آسیب دیدگی و برای آماده کردن قلب، ریه‌ها، و عضلات شما برای فعالیت، ضروری است. اما سرد کردن فقط پس از ورزش شدیدی که بالاتر و فراتر از روال معمول شما باشد ضروری است.

همانگونه که قبل از ورزش بدنتان را گرم می کنید بهتر است با شیوه سردکردن بدنتان نیز آشنا شوید دوچرخه سواری و دو که ضربان قلب را بالا میبرند و فعالیت ریه ها را بالا میبرند .بدن این افراد نیازمند سردشدن پس از ورزش شدن بهتر است به آرامی ضربان قلب خود را به حالت نرمال بیاورید و فعالیت خود را یکباره رها نکنید .در ادامه شما را با نحوه سردکردن بدن پس از ورزش آشنا خواهیم کرد.

شما هرگز نباید از گرم کردن صرفنظر کنید، این کار برای اجتناب از آسیب دیدگی و برای آماده کردن قلب، ریه‌ها، و عضلات شما برای فعالیت، ضروری است. اما سرد کردن فقط پس از ورزش شدیدی که بالاتر و فراتر از روال معمول شما باشد ضروری است.

بعنوان مثال، مسابقه‌ی دوچرخه سواری چند کیلومتری، یا مسابقه‌ی سرعت، یا مسابقات جدی محله‌ای را در نظر بگیرید. اینها بدن را از راه‌های جدیدی تحت فشار قرار می‌دهند و به چند دقیقه حرکات کششی خاص برای کمک به کاهش التهاب و جلوگیری از درد نیاز دارند. در اینجا چند حرکت بیان می‌کنیم که هر کدام، متناسب با یک فعالیت مختلف طراحی شده اند.
پس از دوچرخه سواری

ساعت‌ها نشستن روی دوچرخه، ستون فقرات شما را در یک وضعیت گرد قرار می‌دهد، بنابراین مهم است که قسمت جلوی بدنتان را باز کنید. در وضعیت لانژ عمیق در وسط در بایستید، در حالیکه بازوها را بلند کرده و با زاویه ۹۰ درجه روی چهارچوب در قرار داده اید، وزنتان را به سمت چهارچوب در فشار دهید تا زمانیکه در قفسه سینه‌تان احساس فشار کنید.

بعد از دویدن

دوندگان، معمولا همسترینگ و عضلات چهار سر را می‌کشند، اما از عضلات پشت ساق پا غفلت می‌کنند، این امر منجر به درد و آسیب دیدگی می‌شود. راه حل از این قرار است: یک توپ ماساژ کوچک را از مچ پا به پشت زانویتان غلت دهید. برای آنکه بتوانید تمام نقاط دردناک را ماساژ دهید، نوک پاهایتان را به سمت جلو ببرید و پاهایتان را خم کنید.
بعد از یک بازی

حرکات جانبی سریع مورد نیاز برای ورزش‌هایی مانند تنیس و بسکتبال، باعث سفتی زیادی در فلکسورهای ران می‌شود. برای تسکین آن، این کشش کبرا را امتحان کنید: روی شکم دراز بکشید، و کف دست‌ها را در دو طرفتان روی زمین قرار دهید. یک زانو را به سمت بیرون خم کنید. با وارد آوردن فشار بر زمین، بازوهایتان را صاف کنید، تیغه‌های شانه را پایین و عقب نگه دارید. مفصل ران باید روی زمین بوده و پشتتان قوس داشته باشد. عضلات سرین را منقبض کنید و بالاتنه تان را به سمت ساق خم شده بچرخانید. ۳۰ ثانیه در این وضعیت بمانید، و سپس برای سمت دیگر تکرار کنید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *