افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عوارض گزش عنکبوت بیوه دروغین

screen-shot-2013-10-14-at-18-13-25

  • پزشکان با بررسی بیشتر متوجه شدند تمام اثرات تورم و قرمزی، ناشی از گزش عنکبوت بیوه دروغین است؛ محل زخم را ضد عفونی و درمان کردند و دست او دو هفته در پانسمان باقی ماند.

عنکبوت بیوه دروغین گونه ای خطرناک ترین عنکبوت ها به شمار می رود که گزش وی آسیب ها و خطرات زیادی برای سلامتی افراد مختلف در پی دارد زخم ناشی از گزش این عنکبوت خطرناک متورم می شود و با تورم زیاد دچار عفونت و التهاب می شود حفره بزرگی در محل زخم ایجاد می شود که بسیار ترسناک و. خطرناک است مراقب باشید با مشاهده این عنکبوت از گزش آن در امان بمانید .

یک راننده کامیون که در حال جابجا کردن بسته‌ها در نمایشگاه کشاورزی بود خارشی در دست خود احساس کرد که پس از مدتی محل آن، قرمز و به اندازه یک توپ متورم شد. گزیدگی توسط عنکبوتی که به «عنکبوت بیوه دروغین» معروف است، در دست او حفره‌ای بزرگ ایجاد کرد.

«آرشنافوب کریس ویتوک» ۵۷ ساله در یک نمایشگاه کشاورزی مشغول کار بود که دیوی هشت‌پا نیش خود را وارد پوست او کرد اما او ابتدا فقط متوجه علامتی قرمز روی دست چپش شد و نگرانی خاصی از این نظر نداشت.
به نقل از اراند د ورلد، با گذشت سه روز، دست کریس شروع به تورم و خارش کرد و جایی که یک علامت قرمز کوچک بر دستش نشسته بود، بزودی بسیار دردناک و به اندازه یک توپ گلف شد.
کریس خود را به بیمارستان رساند اما آن‌جا چند قطره دارو در محل گزش کوچک ریخته و یک دوره مصرف آنتی‌بیوتیک نیز برای او تجویز کردند. طی چهار روز بعدی او بار دیگر به پزشکان مراجعه کرد و حفره‌ای را که در دستش ایجاد شده بود به آنها نشان داد. آنها با شکافتن مقداری از محل تورم کوشیدند مایعی را که زیر پوستش جمع شده بود خارج کنند. کریس که همراه با همسر ۵۹ ساله خود «سوزی» در منطقه فورم سامرست زندگی می‌کند، می‌گوید: اگر قبلا از عنکبوت نمی‌ترسیدید، حالا دیگر باید بترسید!
پزشکان با بررسی بیشتر متوجه شدند تمام اثرات تورم و قرمزی، ناشی از گزش عنکبوت بیوه دروغین است؛ محل زخم را ضد عفونی و درمان کردند و دست او دو هفته در پانسمان باقی ماند.
عنکبوت بیوه دروغین، معمولا به اندازه یک سکه ۲۰ پنی و تیره‌رنگ است؛ بدنی براق دارد و پاهایی قهوه‌ای که به رنگ نارنجی کمرنگ متمایل است. گزش آن نیز باعث واکنش آلرژیک می‌شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *