افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عوارض خطرناک استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته

 

  • معمولا خانم‌ها در دور انداختن لوازم آرایشی تنبل هستند و حتی گاهی خساست به خرج می‌دهند، اما باید بدانید که لوازم آرایشی هم مثل مواد غذایی تاریخ انقضا دارند و مصرف آن‌ها بعد از تاریخ معین شده عوارضی ایجاد می‌کند که گاه خطرناک‌تر از مواد غذایی است.

 

در مورد تاریخ انقضای لوازم آرایشی چه میدانید؟ این محصولات تا چه حد بر سلامتی ما تاثیرخواهند گذاشت؟ در صورتی که پس از استفاده از لوازم آرایش مختلف دچار حساسیت و التهاب یا عفونت در نواحی مختلف پوست خو شدید بهتر است آن ها را دور بیندازید ون ممکن است فاسد شده باشند یا تاریخ مصرف آن ها گذشته باشد.

اگر اهل استفاده از لوازم آرایش هستید باید بدانید که این لوازم هم مثل مواد غذایی تاریخ انقضا دارند و مصرف آن‌ها بعد از تاریخ معین شده عوارضی را بر روی پوست شما ایجاد می‌کند.

استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته باعث تحریک پوست و عفونت چشم می‌شود بنابراین باید در استفاده از لوازم آرایشی مناسب دقت لازم را داشته باشد.

معمولا خانم‌ها در دور انداختن لوازم آرایشی تنبل هستند و حتی گاهی خساست به خرج می‌دهند، اما باید بدانید که لوازم آرایشی هم مثل مواد غذایی تاریخ انقضا دارند و مصرف آن‌ها بعد از تاریخ معین شده عوارضی ایجاد می‌کند که گاه خطرناک‌تر از مواد غذایی است.
یادتان باشد زیبایی تاریخ ندارد، ولی محصولاتی که به سلامت و زیبایی شما کمک می‌کنند تاریخ مصرف دارند.
کد‌ها و نمادهایی که برروی لوازم آرایشی قرار می‌گیرد نشان دهنده‌ی آن است که آن محصول آرایشی تا چند ماه بعد از باز شدن فاسد می‌شود.کرم هایی که عامل جوش و آکنه می‌شود
اگر کرم صورتتان را از زمانی که خریده‌اید باز نکرده اید می‌تواند تا ۲ سال آن را نگهداری کنید، اما در صورتی که وسیله‌ی آرایشی باز شود می‌توان ۶ تا ۱۲ ماه از آن استفاده کرد.
اگر نگران سلامت چشم‌هایتان هستید
کد‌های مخفی بر روی لوازم آرایشی چشم نشان دهنده‌ی آن است که باید ریمل را هر ۶ ماه یک بار تعویض کرد، از طرفی باز شدن در ریمل اکسیژن بر روی مواد تشکیل‌دهنده ریمل تاثیر گذاشته و کاری می‌کند که باکتری‌ها درون آن جمع شوند.
وقتی باکتری‌ها درون ریمل تجمع کنند، می‌توانند باعث قرمزی، خارش یا حتی گاهی ورم و گل مژه در ناحیه چشم‌ها شود.
کانسیلر‌ها تا این مدت تاریخ انقضا دارند
اگر کانسیلر‌ها بعد از باز شدن و چند ماه مصرف، بوی نامطبوعی بدهند می‌توان تشخیص داد که فاسد شده‌اند.
مداد ابرو را چگونه سالم نگه داریم
برای آنکه مداد ابرو فاسد نشود یکی از راه‌های موجود آن است که همیشه نوک مداد را در حالت تراشیده قرار دهید.مهلت فاسد شدن خط چشم
خط چشم مایع از ۴ تا ۶ ماه می‌تواند کاربرد داشته باشد و بعد از این بازه‌ی زمانی فاسد می‌شود و استفاده از آن می‌تواند باعث ایجاد عفونت چشمی شود.

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *