افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

علائم و نشانه های زایمان زودرس

childbirth

اطلاعاتی در مورد زایمان زودرس و علائم و نشانه های زایمان زودرس را در اختیار شما قرار می دهیم .

یك متخصص زنان و زایمان اظهار كرد: کمردرد شایع‌ ترین مشکل دوران بارداری است زیرا مادر در حال افزایش وزن است. کمردردهای شدید در ماه‌ های آخر همراه با خون ریزی و ترشحات واژن می ‌تواند علامتی برای زایمان زودرس باشد.

دکتر ترانه شمس گفت: شکایت از کمردرد شایع ‌ترین مشکل در بارداری است زیرا فرد دچار اضافه وزن است و هورمون ‌ها در حال تغییر هستند و این موضوع آرامش عضلات و رباط‌ های سراسر بدن را به هم می ‌ریزد اما با روش‌ های درمانی کمردرد در دوران بارداری و با یک استراتژی ساده می ‌توان از بروز آن تا حد زیادی جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: کودک شما در حال رشد است و این، مرکز ثقل شما را به جلو می‌ راند پس بهتر است، برای کمتر شدن دردتان سعی کنید پشت و شانه‌ های خود را به سمت پائین و راست کشش دهید و باز هم صاف بایستید و این تمرین را روزی چند بار تکرار کنید، به زمان و وضعیت نشستن و ایستادن تان دقت کنید و حتما هنگام ایستادن یک پای خود را روی چهار پایه قرار دهید.

دکتر شمس در ادامه گفت: هنگامی که می‌ خوابید، سعی کنید هر دو زانو را خم کرده و یک بالش بین آن ها قرار دهید و کفش و شلوار خود را با دقت انتخاب کنید. پوشیدن کفش پاشنه بلند با قوس کم گزینه مناسبی است.

وی در ادامه تاکید کرد: سعی کنید تمرینات کج کردن لگن خاصره را دنبال کنید و درمان با مکمل ‌ها را فراموش نکنید.

این علائم و نشانه ها در همه یکسان نیست پس بهتر است با دیدن این موارد به پزشک خود مراجعه کنید .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *