افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

عادت های زندگی عروس ۳۰ ساله

 

  • می‌توانید از پنکیک‌های کمی تیره استفاده کنید تا به صورتتان رنگ بیشتری بدهید؛ البته نه آنقدر تیره که زیبایی طبیعی شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ اگر پوست چندان خوبی ندارید بهتر است قبل از پنکیک از کرم‌پودر استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفته اید در سومین دهه زندگی تان به خ انه شوهر بروید ، بهتر است بدانید که در این سن  پوست شما مثل عروس های  دهه ۲۰ جوان و با طراوت نباشد. وقتی شما به دهه ۳۰ می رسید، عوامل مخرب مثل اشعه ماورای بنفش خورشید، آلودگی ها، اضطراب، سیگارکشیدن و… روی پوست آغاز می شود. این فاکتورهای محیطی و خارجی باعث می شوند تا در پوست شما رادیکال های آزاد تشکیل شوند. این رادیکال های آزاد کلاژنها و الاستین های پوست شما را از بین می برند و درنتیجه به تدریج پوست شما سفتی و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در ۳۰ سالگی احتمالا شاهد بروز خطوط ریز و چین وچروک خصوصا در اطراف چشم و دهانتان خواهید شد.زیرچشم شما خطوط ریز و دایرهای تیره آشکار می شوند و اطراف چشمهای تان پف می کند.

 

مراقبتهای لازم
۱. تغذیه مناسب: برای اینکه بتوانید رطوبت و درخشانی پوستتان را حفظ کنید باید نوشیدن مایعات زیاد همچون آب و آبمیوه را در برنامه غذایی خود قرار دهید. همچنین برای حفظ زیبایی چشمان خود می توانید استفاده از یک کرم دورچشم ملایم که حاوی آنتی اکسیدانها و ضدآفتاب باشد را شروع کنید. البته درمان های خانگی نیز می تواند بسیار مفید باشد.

۲. استفاده از ضدآفتاب را فراموش نکنید:
اولین قدم برای پیشگیری از پیری پوست، محافظت از آن درمقابل اشعه ماورای بنفش است، حتی یک روز را بدون ضدآفتاب سپری نکنید. توجه کنید که در این سنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده کنید که علاوه برداشتن SPF بالاتر از ۱۵ و محافظت علیه اشعه های UVA و UVB حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند چای سبز و سفید، ویتامین C و… باشند.

 

نکات آرایشی
۱. می‌توانید از پنکیک‌های کمی تیره استفاده کنید تا به صورتتان رنگ بیشتری بدهید؛ البته نه آنقدر تیره که زیبایی طبیعی شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ اگر پوست چندان خوبی ندارید بهتر است قبل از پنکیک از کرم‌پودر استفاده کنید.
۲. مرحله دوم برای آرایش شما ابروهاست؛ با یک مداد قهوه‌ای تمام جاهای خالی شده را پر کنید و به ابروها شکل دهید.
۳. اگر می‌خواهید برای یک مهمانی شب آرایش کنید ترکیب سایه‌های صورتی انتخاب خوبی است؛ فقط باید یادتان باشد که سه تن مختلف از یک رنگ را انتخاب کنید. در اینجا ما صورتی کمرنگ، پررنگ و زرشکی را انتخاب کرده‌ایم؛ صورتی کمرنگ را روی تمام پلک بزنید و صورتی پررنگ را از گوشه داخلی به سمت گوشه خارجی بزنید و رنگ‌ها را با هم یکنواخت کنید و بعد با پررنگ‌ترین رنگ زیر مژه‌های پایین را کمی تیره کنید تا چشم حالت دودی پیدا کند.
۴. یک مداد چشم مایع تیره می تواند کاری کند که حالت چشم های شما خود را بهتر نشان دهند؛ روی پلک بالا نزدیک خط مژه ها را باید خط بکشید.
۵. مژه های بالا و پایین را با یک لایه ریمل مشکی بپوشانید؛ اگر دوست داشته باشید می توانید مژه ها را حسابی مشکی کنید.
۶. گونه ها را با یک رنگ صورتی گرم حسابی رنگ بزنید.
۷. برای اینکه رژلب بادوامتری داشتهباشید توصیه می کنیم حتما از خط لب استفاده کنید وتمام لب را با خط لب پررنگ کنید و بعد نقاط خالی را با رژ پررنگ کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *