جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه کباب رژیمی

hou7062

کباب میگو رژیمی و سبزیجات یکی دیگر از غذاهایی مباشد که امروز قصد داریم آن را آموزش دهیم.این غذا رژیمی میباشد و بسیار خوشمزه است امیدوارم که دوست داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید

  • سـیـخ کــدو باربیــکیوها

مهم‌ترین منبع غذایی برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند. اگر کدو را با آبغوره و سرکه در روغن زیتون تفت دهید بسیار خون‌ساز است.

  • فلفل

رنگ‌های شفاف فلفل دلمه‌ای سرشار از بهترین مواد مغذی است. فلفل دلمه‌ای منبعی غنی از ویتامین A و ویتامین C است.

  • سیخ پیاز اشک‌آور

پیاز به علت داشتن فسفر کارهای فکری را آسان می‌کند. برای افرادی که دچار بی‌خوابی هستند، مفید است و سرشار از ویتامین A و B و C می‌باشد و دارای آهک فسفر و سدیم است.

  • بلال خوشمزه

خواص درمانی کاکل ذرت: سنگ مثانه و التهاب در مثانه را از بین می‌برد. استفاده مداوم از ذرت از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند.

اگر میگوی کبابی را امتحان نکرده اید، می توانید خیلی سریع آن را به منوی کبابی تان اضافه کنید. میگوی کبابی به سرعت آماده می شود و لازم نیست که بعد از آماده سازی، زیاد روی منقل یا باربیکیو وقت صرف کنید.

  • با سیخ چوبی

عکس کاملا گویاست. این کباب ها را باید با سیخ چوبی درست کنید. چرا که سیخ های فلزی بزرگ هستند. به هنگام سرو آبلیمو فراموش نشود.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)