افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه ژیگو بره

ژیگو بره

ژیگو بره یکی از غذاهای خیلی خاص و خیلی خوشمزه میباشد که امروز تصمیم گرفته ایم آن را آموزش دهیم  لازم به ذکر است  ژیگو بره با گوشت ماهیچه بدون استخوان پخت میشود .امیدوارم که دوست داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید.برای تهیه این غذا با ما همراه باشید

مواد لازم برای تهیه ژیگو بره :

 

روغن مایع ذرت ۴/۱ پیمانه

نمک و فلفل به میزان لازم

خردل ۱ قاشق سوپخوری

سس سویا ۴/۱ پیمانه

زعفران پودر شده ۴/۱ قاشق چایخوری

هویج ۱ عدد

کرفس ۴ شاخه

سیب زمینی ۲ عدد

گوجه فرنگی ۱ عدد

 

 

طرز تهیه ژیگو بره :

 

فر را روی حرارت ۳۵۰ درجه فارنهایت روشن می کنیم . ران بره رابرش داده ، استخوان آن را بیرون آورده ، لازم به تذکر است که استخوان قسمت ماهیچه را خارج نمی کنیم. روغن مایع ، خردل ، نمک ، فلفل ، سس سویا و زغفران حل شده در دو قاشق سوپخوری آب جوش را با هم مخلوط کرده و گوشت بره رابا آن مزه دار می کنیم . هویج وکرفس را به قطر یک سانت و طول ده سانتی متر برش داده و روی سطح گوشت مطابق تصویر قرار می دهیم . دو طرف ران را روی هم آورده ، می دوزیم ، سپس درسینی فر قرار داده ، روی آن با یک ورقه فویل آلومینیومی پوشانده و بمدت یک ساعت نیم در پنجره وسط فر قرار می دهیم . بعد از گذشتا این زمان فویل را برداشته بمدت یک ساعت دیگر بماند تا بریان پخته شود .

سیب زمینی و گوجه را در فویل آلومینیوم بپیجید و در فر قرار دهید. گوجه فرنگی برای پخت زمان کمتری میخواهد.وقتی گوشت پخته شد با سیب زمینی و گوجه فرنگی به دلخواه خودتان تزئین نمایید.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *